- tårarna bara sprutar!

Heeey! :)
Igår var en helt galet bra dag i skolan! :)
Vår idrottslektion var bara helt galen.. hade volleyboll..
- Jag tar på mig den!
- Ehh, den me!
- Hee, och den!
Ja, Johanna Åkesson har inte världens bästa bollsinne ;)

& på naturkunskapen skojade Affe till det när hans gummibollar försvunnit ^^
- Okej, var är bollarna?
- Ge mig bollarna.
- Fram med bollarna nu!
efter en liten stund;
- Ehh, alltså.. gummibollarna! Inga andra bollar!

Sen att gårdagskvällen inte var så kul var väl en annan grej.. Pappa åkte in till akuten p.g.a hjärtflimmer. Både han och jag har ju problem med hjärtat och fan. Men han fick åka in iaf, stanna över natten och få elstötar. Nu är han hemma igen och man märker att han mår bra för just nu sitter han med en whisky i handen och ser nöjd ut :)
Jag älskar dig, pappa!

På spanskan idag gjorde vi absolut INGENTING, som vanligt. Herregud!
& inte på geografin heller, jag, Rickard och Becka FÖRSÖKTE va lite seriösa men ack, det gick sådär ;P

På engelskan pratade vi om boken. Mourad och Aldin hade bäst redovisning - for sure! Åhh, va sköna dom killarna är! :) Sen efteråt;
- Alltså.. vi har inte ens läst boken..

Efter skolan blev det hem ett tag innan jag cyklade ner, mötte Malle och stack till trafikskolan. Känns helt stört att vi skrev in oss idag. Är vi verkligen snart 18 år? Känns ibland som att jag fortfarande är 12år. Haha, så mogen är jag!

Sen blev det lite plugg igen innan jag tränade, fan vad underbart det var :D Pappa är nog på g nästa vecka igen! :)

Nu kollar jag på handbollen, men dom enda som ger lite underhållning är ju målvakten Svensson, Doder och den isländska grymma spelaren!
Aja, bara det går bra så :D

2 år sen idag, kommer du ihåg?
Jag har lovat att aldrig göra om samma misstag,
som jag gjorde. Men har du?

Puss/Johanna

Joakim Strandh, det finns inte ord längre för hur lycklig du gör mig! :)

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh :)

Du är det bästa som hänt mig babe

2008-01-17 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0