- ta mig bakifrån

Heeej! :)
Ouh, dagen har varit sjukt seg! Det enda som va riktigt bra va väl imorse.
Gick upp klockan fem för att träna klöckan sex.
Det finns inget bättre än morgonluften och att få igång kroppen efter en natt. Inga människor syns, det är bara stegen och jag. Det är bara flåset som hörs riktigt väl, och det passar liksom in.
Löpning är min passion - enda in i hjärtat.

På PL gjorde vi dom sista förberedelserna innan vi åker till Norråsa för att ha STOPPA PENDELN med åttorna. Allt känns väl lite.. sådär. Men jag tror vi fixar det! :)

Matten.. herregud är väl det enda ord jag får fram?
Och rättskunskap, eftersom vi har Catharina kommer nog det här går riktigt bra :D

På företagsekonomin gjordes inte mkt heller. Jag, Becka, Rickard och hoe (en stund) satt i bibblan och snackade :). Det var NICE!
På svenskan gjorde vi verkligen ingenting, förutom bokgrejen och det gick ju galant!
Rickard;
- Alltså.. språket kan ju vara riktigt jävla otrevligt ibland.
Haha :)

Joakim följde med mig hem sen.
Hur kan du få mig att må så himla bra? Jag är otroligt kär helt enkelt,
och saknar dig så fort du går :/

Ikväll blir det några tjejer och en lugn kväll,
för imorgon ryktas det om 18års fest? ;)

Ha en bra helg! :D
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0