- new years eve

& ännu en gång blev nyårsafton en grym hit! :D

Jag började med att få vara med bröderna på en skål ;)
"Vi tycker du är gammal nog nu.."
haha :D

Stack till Emma för att göra mig iordning med henne, Beac och Lisa innan vi drog vidare ner till Ida. Där samlades tjejerna och bordet var otroligt fint dukat :D Och jävlar, sen började vi! :)

Vi hade ett snapshäfte och ja, det skulle ju sjungas igenom med typ 10 låtar ^^. Så det blev en del där, och fan vad roligt jag hade, som jag jämt har med er <3 <3. Ni är bäst, tjejer! <3

Sen kom manligt besök och det var också trevligt!^^ Lite efter elva drog vi oss neråt stan. Det gick väl sisådär för vissa och Beac höll på att frysa ihjäl men nere i parken träffade man alla man kände (nästan, Ivanhoe och Fillan va inte där. Malle va också borta! :O, och några till).

Well, nice som fan vare! Trots att jag typ missade tolvslaget? :P Haha! Träffade Joakim därnere också <3

Sen flängde vi runt lite och hade allmänt roligt!
Var hemma igen med Joakim runt halv tre efter en SJUKT BRA KVÄLL/NATT :D
TACK TACK TACK älskade vänner, ni är bäst! <3

Igår blev det Joakim och sängen typ ^^
Idag vaknade jag hos Joakim, åkte in till stan för en fika med Beac (oja, skvaller är bäst! ;P)
och snart ska jag träffa Becka för en film och myskväll :D

Jag är lycklig!!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0