- måste dra rätt, annars blire fel.

Ey fuckers! :)
Yes yes, gårdagskvällen blev riktigt trevlig och rolig. Mötte Beac vid Höglandsvideo typ tjugo över åtta. Vi hyrde Dead Silence, Oskar sa att den va skitläskig och oj vad rätt han hade ;P

Iaf, sen drog vi till Ica och köpte massa bröd ^^ Förbi Ida och hämta upp henne innan vi drog upp till Emma. Där åt vi bröd, i massor, haha! Men gott vare! Sen kom den andra Emma och Elin :).

Vi drog igång filmen och från första sekund var den så jävla läskig. Satt på helspänn i 1,5h och ihhhh. SJUKT läskig iaf! Haha, skönast var Ida som somnade ^^

Sen sista biten jag gick hem fick jag ringa Joakim, för jag va så sjukt rädd, haha. Men det lugnade mig att prata med honom :). Du är så underbar!

Måste väl få tag på några av tjejerna nu, så jag vet lite om dan ^^ Haha, ska träna också :) Wiie! Fast det är halvt storm ute.

Ha en riktigt bra lördag, gott folk!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0