- love is the only way!

Yes, dagarna går för fort!
Igår vare handboll, jävlar vad vi skrek på den här våningen ^^ haha!
Tränade också, finns inget bättre <3

Idag vare debatt om tjurfäktning på spanskan, mindre roligt. Men ja, man lärde sig en hel del nya ord ;)
Geografiprovet gick mer än åt helvete.. herregud, har aldrig gjort ett sämre prov.. men aja, det verkade ju gått käpprakt åt helvete för alla :P

Becka hänkade med hem för att göra svenskaarbete (som ska va klart nästa fredag - CRED TILL OSS!). Det gick bra, lite pankisar hos mormor hanns med!

När hon gick tog jag tag i mitt rum! Såg ut som slutet av ett världskrig härinne, men det firrade jag :D duktig som jag är!

Efter lite fjäsk så åkte jag till Anneberg vid sextiden och kollade handbollen. Fan vad jag hatar den sporten! Gå och dö!

Joakim Strandh, du är den finaste jag träffat <3

Imorgon är det tidig uppgång för träning, vid fem. Wish me luck!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0