- känner mig inte som en i gänget

Jaa, Joakim har skrivit förra inlägget, som ni kanske förstår. Efter lite klur fick han reda på mitt lösenord ;P.
Du är så galet underbar, <3 <3 <3 <3

Igår blev det träning igen iaf. Bara 3km iofs, men måste ta det lugnt tills jag är helt frisk. Fast idag blir det 6km med papi iofs ^^
Idag har dan gått fortfort! :)

På aktiekunskapen fick vi reda på att Slantarna gått vidare i tävlingen - fan vad grymma vi är :D
& tio lag till, men huvudsaken är ju att inte Lag1 gick vidare ;P MOHAHAA :D ne, förlåt.

På spanskan gjorde vi ingenting, som vanligt. Hoe är bara oseriös och det smittar av sig ju! Och mobbningen mot hoe fortsatte.
Malin:
- Alltså! Är det inte turkarna som kastar på mig så...
Emma:
- MEN MALIN! Så säger man väl inte när Ivan är i rummet!
Haha, vi tycker om dig även om du är gul ;)

Och på idrotten körde vi på hårt, som vanligt ;). Ingen fattar något men springer ändå ^^
Bettan är buhä, och vi ska läsa massor, ge mig lov!!! NU!!!

Ska läsa vidare i engelskaboken nu iaf, ha det great folk!
Joakim Strandh, <3
Puss fuckeros/Johanna

Kommentarer
Postat av: ivAno

jajaja, skyll på mig allt bara, och fortsätt mobba mig bara, jag blir glad om bara ni får er ett gott skratt...

2008-01-09 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0