- jordens levande orgasmer

Oh, tiden bara flyger ju!
Igår började nya schemat, fy fan. Det är fullproppat med lektioner, verkligen fullproppat!

På engelskan hade vi test NP, och haha, jävlar ^^ Engelska B är inte riktigt min grej ;P
På geografin gjorde vi typ inget.. pratade om energi och Ivanhoe tyckte överskottsenergin va en bra grej liksom. Affe är rätt rolig ibland faktiskt :)
& JOOO, Karro, det är han! ;P

Haha, vi hade naturkunskap med honom också (jag har aldrig fattat.. vi går SP, får läsa Naturkunskap B, men inte samhällskunskap B?) och jävlar. Vi gick dit, fick våra böcker. Han visade NV-stället (Och dom har så jävla mycket bättre stolar!
- Man märker ju vilka skolan satsar på iaf.
Haha, jaa, vi är nog för tröga för att satsas på ^^)
Iaf, så går vi förbi fikabordet. Och han säger på sin skånska;
- Ehh, jaa, här sitter vi och fikar.. och om ni inte hittar mig sitter jag här.

Sen fick vi gå hem :D Drog till Becka, åt lite kladdis innan vi åkte ner till Höglandsvideo och hyrde Tristan&Isolde, en så sjuuuuukt bra film! Se den, se den! :)

När hon gått så sov jag typ tills papi kom hem och vi sprang. ÅH <3

Idag har dan gått förvånandsvärt fort.. och glad är jag för det :D På PL tar Benjamin upp en bok och börjar klappa på den.
- Men Benjamin! Varför gör du alltid så när något ligger i närheten?
- Alltså.. jag tänker att jag är Dr.Evil och det finns ju ingen katt i närheten!

Idag är fortfarande ett stort frågetecken.
Skratta på, fuckers!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0