- jag vill gnida mig upp

Heeej!
Dagen har gått riktigt fort. På företagsekonomin snackade vi om reklam och kom in på Heath Ledger, ihh, sorgligt!

På spanskan gjorde vi INGENTING, precis som vanligt! Kanske dags att ta tag i det där nu? :P

Hade inga kläder till idrotten idag heller, så satt i bibblan med Malle för att plugga, men det blev inte så mycket plugg.. den va ju oväntad ^^ Och Erika är lika smart som vanligt;
- Alltså, vad heter leken med flaggorna?
- Flaggan?
- Ja!

MÅSTEPLUGGANU!Och på naturkunskapen snackade vi bara geografi. Det här kommer verkligen gå käpprakt åt fel håll! NUNUNUNU!

Fast blev fast framför det här;
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1681513.ab

haha, det fulaste jag jag sett!
- Videon är så häftig!
Jomenvisst :P

Ne, back till plugg!
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: robert

så kul att de var tvungna att slänga in två inoljade brudar för att den skulle bli nåt sånär intressant. hehehe

2008-01-26 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0