- jag har en blåis, har du?

Yes, igår mötte jag Becka nere på Konsum för lite fettinköp ;). Sen bar det hem till mig för ett OC avsnitt innan Heroes började ^^. Kollade på dom två sista avsnitten och sen blev det back to OC :D

Massa snack hann vi med också, innan hon lämnade mig vid ett-tiden typ. :(
Då fick jag ett sjukt ryck så började storstäda på toaletten. Nu har jag en sjukt stor påse med gammalt smink, massa småsaker och hudlotions som ska slängas, ha :D
och ett bord mindre med smink ^^

Iaf, kom i säng vid typ.. halv tre efter ett samtal med Joakim också, som fyller 17 idag :D
GRATTIS BABE <3 <3

På tisdag börjar alla vänner fylla 18 ju.. oh my! Bara ett halvår kvar tills jag fyller iaf ^^
Både med fasa och glädje kommer jag uppleva min 18årsdag!

Well, ska väl in i duschen nu, legat i sängen med laptopen sen kl 10 imorse.
Vid ett ska jag, Albin och mami ner på stan och äta. Eller Albin jobbar ju därnere så.

Ha en bra dag! :)
Puss/Johanna

Tell everybody I'm on my way,
new friends and new places to see.
With blue skyes ahead, yes, I'm on my way
and there's no other place I rather be.

Tell everybody I'm on my way,
and I love every step I take.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0