- jag är en kapabel man

Hej :)

Yes, i fredags kom Lovisa :D Vi glodde film, dippade grönsaker och böt julklappar :) MYS!
Och självklart drar hon till några sköna kommentarer;

- Rosa är ju inte riktigt din färg..
- Men alltså! Jag kan va snäll ibland.
- Eh, va?

- Jag kommer sakna Uno när han går bort..

Såna kommentarer helt tagna ur luften :P Så typiskt henne! Haha.
Fick en Simpsons mugg och en nyckelring - oja, hon vet vad jag älskar!

Somnade direkt när hon gått.
Upp vid åtta typ för att träna. Det blev milen, så gaaaalet bra! Fast pappa hängde inte med och det gör fan ont att se honom lida. Den där medecinen drar ner hans maxpuls, så han blir trött fort som sjuttsingen.

Sen drog jag och Becka till sporthallen för att kolla på fotboll ^^ (- Vafan kan man inte kalla det inomhusfotboll för? Futsal låter ju som ett ryskt krigsplan! haha, skönaste kommentaren :P).
Yes, Anneberg spelade och man vill ju inte missa Joakim och hoe liksom ;P
Det gick bra och jag hade en riktigt rolig dag faktiskt med Becka och sen med massa killar som har sköna kommentarer på ALLT! :P

Sen följde Joakim med hem, massa mys och film. Du är den underbaraste i världen, Joakim, kan inte beskriva hur kär jag är i dig <3

För första gången somnade jag före honom iaf :D Sen imorse så snackade Joakim i sömnen så fick ett skratt klockan sju på morgonen, haha. Lite ovanligt men ja :D
Låg kvar och slöade i sängen till tre typ, då Joakim åkte hem :( BUUUH!

Då åkte familjen Åkesson ut till Sandsjöbaden för att äta middag. Albin rycker in imorgon. Och jag klarar knappt av att skriva det, för jag har skjutit upp det så otroligt länge att jag för ett tag trodde att det inte skulle hända. Men imorgon försvinner han, och om jag känner honom rätt så kommer han aldrig mer bo hemma en längre tid. Det gör ont att växa upp, som min bästa vän sa. Fy fan, den här veckan kommer gå åt helvete.

Nu ska jag väl träna snart tror jag, eller lägga mig i sängen och skjuta upp morgondagen lite mer.
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0