- han går om det går

Idag blev det uppstigning vid fem, för att träna, så jävla bra :D
Jag kan inte beskriva den känslan jag känner när jag springer. Förr gjorde jag det för att tänka, nu gör jag det för det motsatta. Slippa tänka. Det är så förbannat skönt att kunna stänga av hjärnan och fokusera på mina ben och på hur mycket kraft i benen jag har istället. Det är så jävla skönt att höra sitt eget flås. Förr blev jag stressad av mina egna steg, nu lugnar dom mig. För när jag springer, vet jag att det är mig själv det handlar om, ingen annan. Det är mig själv jag ska ta hänsyn till, det är mig själv jag ska plåga och det är mig själv jag ska bevisa något för.
Det finns promenader för tänkande, och det finns löpning för total frihet.

Sen bar det av till skolan, hade en hetsig diskussion med Benjamin på PL om Riccardo fallet..
- Men om han provocerade dom så grävde han ju sin egna grav.
- Så du menar att en mening ska göra att folk MÖRDAR någon annan?
- Hmm...
Åh, jag var så sjukt arg :P Men aja...

På matten vare bara rena cirkusen, hahaha. Fan vad jag älskar SPB0609 <3
Rättskunskap är ganska roligt.. vi har en riktigt bra lärare helt enkelt! :)

Haha, på lunchen började det spåra ur.. herregud. Vi var galna, som vanligt. Vi gick vilse på väg till företagsekonomin, men hittade till slut ^^
Sen började diskussionerna, vi började med klimathotet och någonstans där hamnade vi på en diskussion om killars adamsäpplen och om folk på mars..
Längesen jag skrattade så mycket! :)

Sen vare svenska, så sjukt oseriöst! Så fort Bettan gick drog alla upp mobilerna och började bluetootha VÄLDIGT roliga bilder på vår älskade svenskalärare! Haha, ja, bilderna flög genom alla mobiler och haha :D

När jag kom hem skickade Albin ett sms;
Film. Vardagsrummet. Nu.
Ja, det är så vi håller kontakten här hemma!

Filmen var riktigt bra iaf. Cubic heter den. Lite som Matrix, och jag tycker verkligen om Matrix så filmen passade mig - for sure :D

Åkte och handlade med mina föräldrar också. Tragiskt men sant, jag har nog roligast med min pappa :P
Medan mamma gick runt och plockade varor hade vi rally med kundvagnen, försökte blocka vägarna och letade efter dom konstigaste namnen på matvaror :P

Körde dit och hem, jag älskar att köra :D

Snart kommer Lovisa för en myskväll, längesen vi träffades så ska bli riktigt roligt. Saknar henne förbannat mycket under vintertiden, den där förbannade bandyn alltså ;P

Ha det underbart!
Puss/Johanna

It's just the way I feel when I'm around you...
Du är det finaste jag vet,
tack för att jag får vara din älskling!
Du gör mig otroligt lycklig! <3

Kommentarer
Postat av: calis beundrare

ts ts ts, prata inte om saker ni inte förstår. ;) riccardofallet var lite mer komplicerat än så...

2008-01-29 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0