- Emma Landin 18 :)

image3

Japp! Idag den 12 januari fyller min barndomsvän Emma 18 år :)

Jag har ju alltid fasat över det här året,
då alla blir vuxna.
Men! Idag blir Emma 18
och därför ska jag skriva det här :D

Jag och Emma har känt varandra i 17,5 år.
Vi har stått bredvid varandra,
så länge jag minns.
Hela livet har vi gått i samma klass,
och så gott som varje dag tagit sällskap till skolan
eftersom vi är grannar :).

Hon har alltid stöttat mig,
och på ett eller annat sätt funnits där.
Hon har varit min bästa vän,
så länge jag minns.
Någonstans kanske vi gled ifrån varandra
mer än förut,
men hur det än är, så älskar jag henne
och jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan henne.

Vi vet när vi kommer börja bråka,
och då slutar vi umgås på ett tag.
Jag vet oftast exakt vad hon kommer säga,
innan hon säger det
och jag vet vad hon tycker
och tänker om det mesta.

Vi är så otroligt olika,
men ändå har vi stått ut med varandra så länge :)

Emma Landin, jag älskar dig.
& jag vet att vad du än tar dig för,
kommer du lyckas.
För du har en jävla vilja,
och en sjuk envishet.
Jag kommer alltid finnas vid din sida <3

& som alla vet så är jag väldigt nostalgisk av mig,
därför vet jag inte hur jag ska hantera att alla blir vuxna.
Men det klarar vi det med! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0