- ehh, opel?

Yes, igår efter en sjukt god tacos blev det Beac några timmar :). Vi var ett gäng tjejer som diskuterade sjukt mkt, som vanligt ^^ Det var riktigt trevligt iaf, men vid halvett tiden skulle dom vidare upp till Ida. Jag hade ingen ork eller lust till det överhuvudtaget så jag gick till Elin där hon, Emma S och Becka va :)

Vi kollade lite Idol och körde ett sjukt roligt spel :P Jag och Becka va i lag, och det gick galant som vanligt! Men det va inte så konstigt med tanke på Emmas kunskaper; (man fick ett ämne, sen skulle båda skriva på ett papper det som var ämnet och sen fick man poäng för hur många lika man hade)

- 5 saker som finns i en kyrka?
Elin:
- Okej, Emma, vad tog du? Jag tog orgel.
Becka:
- Haha! Emma vet inte ens vad en orgel är!
Emma:
- Åh, jag visste ju att det började på o! Men jag skrev opel..?

- 5 djur du inte vill möta i skogen.
Elin:
- Okej, jag tog varg, älg, björn...
Emma:
- Eh.. jag tog spindel och snigel och..?

- Mansnamn på tre bokstäver.
Elin läser upp sina namn och Becka kollar på Emmas lapp och börjar asgarva.
- Emma.. Kurt stavas med r..
Jag och Elin började skratta och Becka säger;
- Och det roliga är att du har skrivit K-U-T-T.

- 5 kända kaffeMÄRKEN!
Jag;
- Okej, jag tog Gevalia, Löfbergs Lila, Zoega..
Becka:
- Ehh, jag tog latte, mocca och eget bryggt..

Det var otroligt längesen jag skrattade så mkt! Tack tjejer! :)
Kom hem lite innan tre och då blev det sängen :D

Nu ska jag städa och plugga sen i eftermiddag blir det Joakim :) <3 <3

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den där emma verkar riktigt rolig!

2008-01-22 @ 01:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0