- du kan ju inte dricka

Hej! :)

Gårdagen va en riktigt bra dag :)
På företagsekonomin fick vi klart reklamgrejen och på spanskan prickade vi av oss på närvaron och gick därifrån. Åh, så seriöst!

På idrotten dansade vi först i 20min, haha! Jag och Strand hade väl inte den bästa tekniken men sen kom ju proffset Rosen och briljerade med foxtrot ;). Efter det blev det en riktigt jobbig cirkelträning :P

Iaf, efter skolan bar det av till Emilie i Bodafors, det var riktigt nice! Vi lagade mat (lyckades med ris för första gången i mitt liv, great! ^^). Snackade en hel del och glodde lite Grey's. Det var hur nice som helst :D

Mami och Becka hämtade mig på stationen och så bar det av till kick&boxen! Inte lika hårt som i måndags men ja, behövde inte så hård träning efter idrottens cirkelträning :P

Idag blev det sovmorgon till 9, hör och häpna! :P
Tipspromenad med Oskar, Adam, Strand, Rosen, Sara och Fillzor! Det var nice och ganska roande, haha. Sen bar det ner på stan med Joakim, Rylander och Calle. Dom åt pizza innan jag och Joakim drog hem till mig.

Vi glodde på film. Score, den är bra bra! :) Fast Joakim är verkligen SÄMST på skådisar! Sen åt jag och Guttplutt pizza framför Dawsons :D Nice!

Joakim tog en för tidig buss, den dissarn :(
Du är den finaste i världen <3

Snart blir det Beac iaf :D
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0