- ditt huvud passar mitt öra

Heeej.
Idag är det den 28 januari, det är hårt. För idag är dagen jag fasat över sen i maj förra året. Albin rycker in idag. Fy fan. Jag vill verkligen inte tänka på det, så nu ska jag sluta.

På engelskan vare uppsats, och det gick väl mindre bra kan jag meddela ^^, haha. På geografin gjorde vi absolut ingenting och knappt på rättskunskapen heller. Sen fick vi gå hem :D

Esa kom några timmar, vi pratade massa och gick igenom lite gamla saker som nog var nödvändigt. Hmm.

Ikväll blire kick&box, woho! :D

RÄTTNING: Haha, i förra inlägget skrev jag att jag somnade för en gångs skull före Joakim, men tvärtom vare :D Han somnade för första gången först :D hurray för mig!

Ha en bra dag, gott folk!
/Johanna

jag saknar dig redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0