- det var en gång en gång som va sandad

Hej! :)

Min helg:

LÖRDAG: Yes, det blev en mil i stormen - så förbannat galet underbart :D Efter det ner till stan med tjejerna för att köpa present och vi stod större delen av den tiden på barnavdelningen;
- Ska vi köpa en målarbok eller ett gosedjur?
- Alltså.. fyller hon 18?
ha :D

Sen blev det ju strömavbrott.. fy fan! Gustav blev uttråkad, Albin tyckte det va skitkul och jag va livrädd.. fyy!
Efter det drog jag till Elin iaf. Hon, jag, Emma och Becka åt kinamat och hade allmänt trevligt. Sen drog vi till Kixz. Men jag hade inte orken eller lusten att festa, så gick tidigt och tog den sista bussen till Anneberg. :) oja, det behövde jag! :) Sov hos Joakim <3

SÖNDAG: Tog en tidig buss hem för att städa NT lägenheten. Fick reda på att lägenheten sagts upp, så har bara jobbet kvar i en månad till. Kommer bli riktigt jobbigt att börja leva på tusen kronor mindre i månaden ^^. Har haft jobbet i 4 år, så man har liksom vant sig..

Sen drog Cajsa den på MSN;
- Häng med till Alanya i augusti!
& man kan ju liksom inte säga nej! :)
Så en resa dit bokades, med henne, Karro och Sandra. första veckan i skolan, NIHICE!
Det blir helt enkelt till att leva en fattig vår! :D

Iaf! Efter det och en middag med la familia tog jag bussen till Anneberg igen ;) Där blev det handboll med Joakim, hans syster Emelie och hennes pojkvän Andreas. Lite TV-spel och Singing Bee, haha! Kollade en film också innan Joakim va så trött att han höll på att dö, fast konstigt nog tror jag att jag somnade först :P

IDAG: Förmiddagen spenderades hos Joakim <3, filmen Ciao Bella. Den va la sådär ^^ Tog bussen hem vid tre iaf, för att plugga. Men har suttit ett tag med den där skiten nu och fattar ingenting. Så jag liksom gav upp..

Ikväll blir det kick&box, OJA!

Det här året kommer bli så mycket bättre än vad jag trodde :) ;
  • JOAKIM! <3
  • Skidsemester i Sälen! :)
  • Göteborgsvarvet
  • Vätternrundan
  • DHS08? (om ekonomin tillåter ;P)
  • 18 år!
  • Vansbrosimningen
  • O-ringen i Sälen! :D
  • Sarek?
  • Alanya!
  • Lidingöloppet
Det kommer nog bli great helt enkelt, trots att Albin rycker in om en vecka. Fast det låter jag liksom bli att tänka på i hoppet om att det kanske inte händer då...

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh :)

Du är det bästa som hänt mig johanna

2008-01-21 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0