- då är den okokt

Heeej! :)
Igår vare kick&box, det var inte lika jobbigt som vanligt, men aja :) Kul vare iaf. Becka och jag är bäst helt enkelt! Du gör dagarna så mycket bättre, babe <3

Sen skulle jag ringa Joakim i typ en kvart, men som vanligt blev det en timme :P

Tog en behövlig sovmorgon imorse också, efter hårt arbete med Stoppa Pendeln så bara orkade jag inte gå upp imorse. Förlåt gruppen, men vi är ju faktiskt klara! :)

Sen vare klassråd, lika meningslösa diskussioner som vanligt. Bit ihop och gör det som ska göras helt enkelt! Att det märks att våra klassföreståndare bara hatar varandra är ju också positivt.. herregud.
På lunchen blev det en väldigt intressant diskussion, om hur vi duschar. Varmt/kallt? :P

Och ja, på naturkunskapslektionen visade vi att vi är den mognaste klassen - IGEN! Jag och Ivan sprang runt salen på tid när Affe va borta, haha. Sen läser vi i ordningsreglerna;
Gå inte runt i salen i onödan.
Haha, vi samhällare blir ju helt lyriska när vi får leka med eld och grejer ;)

Sen jag kommit hem har jag skjutit upp att börja plugga. Vad fan har hänt med mig? Jag bara orkar inte. Jag hatar geografi, har alltid gjort det. Trodde jag hade min sista geografilektion i åttan, men ihh, icke sa nicke. Jag verkligen hatar det. Har inte ens läst igenom allt än, men aja, det får gå som det går.

Tränade också, det har jag ju alltid prioriterat först. Men det var som att springa på en isbana idag. Ett steg framåt, och två bakåt kändes det som.. Men 6km blev och det var lika underbart som vanligt! :)

Nu är det handboll, fast det går inte så bra :/ Doder är ju helt otrolig, den tekniken alltså ^^

Aja, back till handbollen, sen ska jag försöka komma igenom dom där förbannade sidorna också.

Bara 5 dar kvar nu, hur fan ska jag klara mig utan dig?
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0