- bakjucka

Var riktigt hårt på kick&boxen igår, så vaknade med träningsvärk för första gången på väldigt länge :P

Dagen började på Norråsaskolan iaf, Stoppa Pendeln med pedagogiskt ledarskap. Ja, jag vet inte riktigt vad man ska säga. Man fick tillbaka högstadiekänslan, och man insåg hur mycket som förändrats sen dess. Man insåg hur mycket man växt som människa, hur mycket mer man förstår och hur jävla blind man var när man gick där. Men ja, det gick ändå helt okej, det var liksom.. ah, jag vet inte :)

Väl tillbaka på Brinell skulle vi fixa ett utkast men med järngänget var inte det så lätt ;P Har jag sagt att Murad, Kimpan och Jörnling är dom mest oseriösa människorna jag någonsin träffat?

Och Chabbe drog till med en sköning idag;
- Don't worry! Be happy with Chaib!
you wish!

Efter skolan drog jag, Strand, Oskar, Becka, Rosen och Landin till sporthallen för att kolla in skol-sm där vårt skollag spelade mot Högsby ^^. Ivanhoe var ju me och Joakim, så jag menar, man måste ju titta! Det gick bra för dom små krabaterna. Det var hetsigt och till och med spännande men dom vann till slut med 4-3

Sen cyklade jag till Fillzor där det blev soffhäng med pizza och film. Tears of the sun med Bruce Willis, en riktigt bra film :D.
Du är bäst Zee, vad fan skulle jag göra utan dig?

Yes, när jag kom hem så drog jag ut på 6km. Det var så sjukt behövligt och så galet underbart :D

Nu ska jag nog fixa lite smågrejer, läsa lite och sova tidigt.
Imorgon bär det av till Bodafors och Emilie, sen till kick&boxen :D - NIHICE!

Joakim Strandh,
jag förstår inte hur du kan göra mig så lycklig. Hur jag kan bli så förbannat glad av att bara se dig och veta att du är min. Med dig mår jag så otroligt bra och varje gång jag tänker på dig kan jag inte sluta le.
Tack för att du är min, jag är galet kär i dig! <3

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0