- vi gör en egen väg till dig

Hellu! :)
Ja, meningen var att gårdagens eftermiddag skulle gå åt till plugg men OJ vad det inte blev så! Kollade istället på tolfte avsnittet av Prison Break, ett av dom bästa for sure! :D

Och En annan del av Köping, så sött program! :)

Idag blev det skolan igen alltså. Men vad kan gå fel med SPB0609? nej, just det, INGENTING! :) På engelskan gjorde vi faktiskt något, för en gångs skull ;P Jag och Becka var grymma :D

Och ja, geografi med Schmitt. Den killen är makalös alltså! Allt som har med geografi och naturkunskap har han i huvudet. Han vet ALLT om ALLT, seriöst! Men synd bara att han inte är världens bästa på att lära ut..

Dagen gick rätt fort och det blev en promenad i vårvädret hem med Becka. Och så fort jag kom hem började jag med energiarbetet ( är jag duktig? är jag duktig?). Så nu har jag inte mycket kvar på det heller! Bara den här boken, matteprov och Tuesdays with Morre som ska bli avklarade också ;) Good luck, Johanna!

Sen kom Beac förbi med Pucko. Herregud, älskling, vad skulle jag göra utan dig och vår pucko? Du är verkligen bäst, baby! Du&jag föralltid! :)

Ikväll blir det kick&box med Becka iaf, det ska bli jävligt nice :D Bara den här sjuka huvudvärken försvinner så.. :)

Puss/Johanna

image8
GE MIG SOMMAR OCH KLASSFEST! :)

Kommentarer
Postat av: iváno

vad fan johanna, jag skriver massvis om dig i min blogg, jag är nästan aldrig med i din längre ;(
Dessutom, vad har du kvar om tuesdays with Morrie? jag och fillan skrev timmatals idag :S
Kram, du er best

2008-02-18 @ 19:27:09
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0