- säkert en såndär invandrare

Heeej!
Idag har dagen gått fort! Började med spanskaprov som gick mindre bra.. men hey, ett G blire nog förhoppningsvis ;)

På geografin vare film och jag somnade på den intressanta delen, typiskt! Satt bredvid Becka så lite taktkänsla och lite sväng med huvudet blev det självklart också!

Efter skolan bar det av till Sporthallen med Emma och Hanna, för lite Skol-SM i futsal (är det bara jag som tycker att det låter otroligt töntigt?). Iallafall, Ivanhoe och Joakim spelade så man va ju lite tvungen att kolla :). Det gick mindre bra, men jag hade sjukt roligt ändå :P Adam Carlsson och nummer 8 - allt som behövs ;)

Jag och Landin styrde våra cykelstyren (dags att skaffa körkort, Landin?) mot Thimons där en fika intogs med massa snack. Joakim hann komma förbi några minuter också så jag fick min dagliga dos av hans underbara pussar :D. Landin är massa bra!

Lägenheten väntade med vardagsrum, kök och hall. Det gick på 3h, papi kom mitt i allt med mat. Har jag sagt att jag har världens bästa pappa? :) Han är lite speciell, men han ställer alltid upp på mig och han får mig alltid att skratta med sina barnsliga danser och sånger. Jag älskar dig, pappa!

Sen, alla ni som känner mig vet hur jag är, hade jag jävligt svårt att släppa nycklarna. Jag gick runt en sista gång i lägenheten som jag städat i 4 år och 1 månad, VARJE söndag (förutom 2 söndagar då jag var i Mexico). Det var jävligt sorgligt och jag som är känslig och nostalgisk hatade att slänga ner nycklarna i brevinkastet och veta att jag aldrig mer kommer komma tillbaka. MEN, R.I.P lägenheten och jag hoppas den klarar sig utan mig!

Efter 3 timmars städande kom jag hem, somnade lite, snackade med mami och ringde Joakim <3. Gjorde klart svenskan och nu sitter jag här.. tänkte kolla på tv vid nio och njuta av att inte plugga.

På söndag bär det av till Sälen, gott folk!
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

nummer 8 ftw

2008-02-28 @ 21:14:23
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0