- sagan om hoe och johanna

Okej, jag har fått lite klagomål och eftersom det inte finns så mycket att öva på så tänkte jag ägna information&layout lektionen åt att beskriva hur jag och min kära vän Ivan lärde känna varandra (ja, det är han som klagar på att han nämns för lite i den här bloggen!!)

Allt började sommaren till åttan...

Ivan satt i mitt vardagsrum en dag när jag kom hem från skolan. Jag hade sett honom i skolan (vem lägger inte märke till en lite thaikille med 10cm tuppkam?). Ja, där satt han iaf. I en fåtölj och spelade tv-spel. Självklart blev jag chockad MEN snart fick jag svaret! Ivan kände Anton och vår lägenhet är Antons andra hem, så ja, där hängde Ivan!

Tiden gick och när Malin och Jocke blev tillsammans i början av november började även jag och hoe hänga lite med dom! (Ja, Ivan och Jocke är typ buddies, dom bor i Anneberg liksom! Och nej, för er som inte förstår, det är inte Joakim Strandh :P).

Nyåret 04/05 firade jag med hoe, Jocke och Malin! Det var första gången Ivan sa de gyllene orden ;). Malin skrek efter mig när jag gick:
- Jag älskar dig Johanna.
Ivan skrek:
- Jag med! .... eh, oj, sa jag det högt?
Det var en väldigt trevlig upplevelse iaf! :)

Sen gick våren, jag och hoe hängde lite då och då men kände väl inte varandra jättebra.. ÄN ;).

Sommaren 05 åkte vi till Lisberg med Malle och Jocke, vilket var muy trevligt! Ivan fick erfara Baldern för första gången och jag har nog aldrig hört så många svordomar på en minut.. För er som har en bra uppfattning av Ivan och tror att han är en ängel tänker jag inte skriva upp dom är svordomarna, censur helt enkelt!

Ja, sen gick nian och vi var homies, jag och hoe! Vi hängde lite då och då och sen började ettan!! OJOJOJ, hoe började handel - TÖNT!,
men ändrade sig snabbt och böt till SPB0609 (det valet lär han aldrig ångrat!)

Jag och hoe hängde ÄNNU mer faktiskt! Vi blev riktigt bra kompisar :) MIHI! Efter ettan kommer tvåan och ja, jag hjälpte väl hoe med diverse kärleksproblem (tillsammans klarar vi allt, right? ;))

Och det är faktiskt tack vare Ivan jag träffade Joakim :) Så jag har mycket att tacka för!

Ja, Ivan Thanlam Lindholm, du är en av dom bästa vännerna jag har och jag hoppas på att få behålla dig ett bra tag till, även om du inte nämnts i min blogg på länge.. <3 <3

Kommentarer
Postat av: Iváno

Som ni alla ser så har jag inte blivit omnämnd i de senaste 8 inläggen.... Men Johanna, jag gillar dig skarpt ändå! :) Du är bäst 4-ever

2008-02-19 @ 13:36:50
URL: http://ivaano.blogg.se
Postat av: fillan

åh, jag sitter här alldeles tårögd! vilken vacker historia :') :D

2008-02-19 @ 14:08:39
Postat av: fillzor

tänkte bara påpeka att jag inte har blivit omnämnd i de senaste typ 9 inläggen.... vet inte om jag gillar dig lika skarpt som ivan då :( :( :(

2008-02-19 @ 14:10:38
Postat av: iváno

känns som en historia om fillzor och joHOE krävs. :)

2008-02-19 @ 16:01:59
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0