- myror i stjärten

Heeeej! :)

Jaop, det blev inget plugg igår.. eller inte så mycket iaf.
Fast den va ju inte så oväntad!

Nepp, jag och mami drog ner till Höglandsvideo och hyrde film. Kärlek på menyn. Sådär söt och man behövde liksom inte tänka på något, man visste hur det skulle bli ändå. Och självklart grät jag lite.. den lilla tjejen var så galet söt och hennes mamma dog så ahh. Ne, fy fan :P

Papi va med och kollade också. Lika bra att vänja sig kanske.. i typ mars eller april flyttar Gustav till Norge, så då blir man ensambarn. Herregud, that's going to be weird..

Dagen har gått ganska fort. På engelskan hade Liliann betygssamtal så jag och Landin gjorde absolut ingenting. Som vanligt. Dags att börja gå i skolan nu kanske?

Affe twice hade vi också! På geografin skulle vi jobba med energiarbetet, vilket resulterade i att hela klassen satte sig i Inas och väntade på rättskunskapen.

Och ni ska se när en samhällsklass hamnar i en sal borta i C-huset :P (där alla naturare håller till). Haha, vi blir som små barn på nytt :D
Idag var den stora grejen att kunna flytta på bordet, så galet coolt :D Så ja, det och att titta på Beckas papper ägnade vi naturkunskapen åt idag!

Kom hem, gjorde mat (duktig som jag är) och satte mig vid datorn..
Skulle plugga och gå upp till kyrkogården, men det får nog vänta tills imorgon istället.

Såg en film istället. First Daughter. Haha, även den var en film som man inte behövde tänka till.. riktigt nice! :) Och självklart lipade jag. Fy fan, jag måste skärpa mig! Får bara huvudvärk. Men liksom.. han ljög och det var så sjukt vackert sen när dom liksom.. ÄH! BRA VAR DET IAF. Jag satt och rös, grät och skrattade mig igenom den.
Sen att Katie Holmes (som spelar Joey i Dawsons Creek) va med gjorde inte så mycket heller :)

Vänner, ni är det bästa i världen! :)
Puss/johanna

image6
take me back
jag saknar dig albin

Kommentarer
Postat av: KulleN

hoho :D johanna

2008-02-05 @ 05:10:10
URL: http://jimmykullin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0