- man måste leta för att hitta

ONSDAG KVÄLL: Yes, det blev kick&box. Allt spårade ut under stretchingen när jag fick sånt där stört skrattanfall då man bara inte kan sluta :P Och jag fick med mig Becka! hahaha :P

Hem och duscha, sen cyklade jag iväg till Beac där det blev film. Och fy fan vad äcklig den va! :P Cyklade hem i typ 1000000km/h - ingen överdrift!

TORSDAG: Jag vill knappt nämna att det var alla hjärtans dag, men ja, bara för att! Tränade på förmiddagen innan jag tog bussen till Anneberg.

Där stod Joakim med en ros i handen och världens finaste leende. Vi tog en promenad i solskenet, kollade film och Joakim visade sina grymma skills i att leka med lego ^^.

Jag har aldrig varit såhär kär. Joakim, du får mig att må så otroligt bra. Du gör mig till världens lyckligaste varje sekund du är min! <3

Kvällen avslutades med massa mys och (inte så oväntat) Stefan&Krister, haha!

FREDAG: Yes, dagen har gått fort ^^. Haha, varit hos Joakim större delen av dan, kollat Prison Break och vunnit över Joakim i Barn Geni (hette det så? :P) Jag var grym iaf och vann med 12-10 :D

Nu ikväll blir det film med some girls and it's nice! :)

Puss/Johanna

Tack för att du är min, Joakim.
I wish every kiss was never ending <3

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Ja, det heter det:) . du är verkligen så sjukt underbar johanna :)

2008-02-15 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0