- jag tror ryssarna slängt ut en

Hola mis amigos! :)

Tiden går alldeles för fort nuförtiden! Idag började vi med företagsekonomi, vi fick leka med en Mediabok. Jag och Becka var GRYMMA :D, fast ja, vi tänkte väl inte så logiskt så några svar blev väl lite fel, fast äh! Man lär sig av sina misstag som en vis man sa en gång!

Sen vare dags för spanska, vi förberedde oss på en utskällning eftersom vi inte gjort NÅGOT av det vi skulle gjort dom 2 veckorna Jenny va borta :P. Men! Hon va på gott humör denna dag, så det blev jag också :D Tills hoe släntrade in tio minuter försent. SLUTA SKOLKA! DET ÄR INTE OKEJ LÄNGRE! JAG TÄNKER INTE LJUGA FÖR DIN SKULL MER! Ja, för nu är det såhär att hoe har blivit en jävel på att skolka, oh yes! Och idag valde han fotbollsträningen före företagsekonomin (nej ivan! Vissa grejer är INTE okej!).

Vill också tillägga att denna spanskalektionen gjorde faktiskt jag och Emma det man skulle göra! För första gången på VÄLDIGT länge :P, hurray för oss! Och Irrefirre gav mig some details, nihice, mitt under genomgången :D

Lunchen blev nice :D, Spb0609 <3, fast Ivan tyckte inte om att vi fick sällskap från NV, men för mig är alla lika värda faktiskt! Och sen när Joakim kom och satte sig hos oss i Inas blev Emma och Rickard arga.
- Men beblanda dig med andra då, Johanna, gör det!

Hmm, ja, det här med familjen kanske håller på att gå överstyr?

Jag och Landin va inte med på idrotten, så vi hängde vid skåpen all timme long! Och det gick bra måste jag säga! Världsliga problem diskuterades!
- Kan man bara ha strumpbyxor på sig?
- Hur tänker killar som bara vill ha tjejer med märkeskläder?
- Ska vi städa skåpet?
- Hinner jag festa på fredag?
- Varför har vi så många papperskorgar?
- Vad gör vi om nån av oss blir gravid?
Eh, ja, det var väl ungefär det som diskuterades ^^ Alltid väldigt viktiga ämnen som tas upp med Landin :P Haha!

Naturkunskapen gick fort! Fillan bet mig :(, det gjorde fan ont!!! :( och vi sov också en del, fillzor och jag, det var niiiice :D

När jag kom hem stod Joakim utanför dörren och väntade (säger ju det! han är toffeln!). Vi åt, myste massa och kollade på film! :)
Världens finaste är du, Joakim <3 Tack för att du är min!

Nu ska jag väl plugga lite och se om jag ska träna eller inte. Sån sjuk huvudvärk, som vanligt..

Puss/Johanna

image9
SNART BECKA, SNART :D

Kommentarer
Postat av: iváno

jag skolkade inte den gången ju.. :S
Jaså, så du tycker alla är lika värda? jag tycker det inte, och jag undrar vad alla andra SpBo6o9 medlemmar säger när de får veta att de är lika mycket värda som naturare! ;)

2008-02-21 @ 19:44:55
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0