- ja fänrik!

Efter tacos med ma&pa framför På Spåret och lite nördande framför datorn (minnen, minnen!) bar det av till Beac där Maggi hängde ;P
Vi checkade film, läskig och störd, men rätt bra ändå liksom ^^

Sen tog jag sälle med min älskade bror hem (som är hemma i helgen :D :D :D) och det hjälpte inte hur mycket jag än sa att jag var kissnödig. Albin skulle stanna varje gång han skulle svara på en fråga och skrika över halva stan;
- JA FÄRNRIK!
eller
- JA KAPTEN!
tills vi äntligen kom hem :)

Nu har jag snackat lite med Joakim och klockan är ett, så borde väl sova typ.. ska upp och träna imorgon :) <3

Puss/Johanna

jag tänker alldeles för mycket, I know
dags att sluta,
för jag skadar bara mig själv.
ingen annan.
dags att springa,
det hjälper mot allt.
tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0