- inavelattack

Oh yes, gårdagen var GREHEAT! :D

Hamnade hos Oskar runt halvsju där GHB (inte nådigt vad jag saknat den grabben!), Strand och Svensson var :D Vi drack en hel del (målet var att supa GHB under bordet, I think we did it!) och åt pizza och skrattade. Blev påmind ännu en gång om hur jävla roligt jag har med dom killarna :) Iaf, vi skulle åkt till Lövhult på 18års fest, men p.g.a strömavbrott funkade inte riktigt det.

Efter några hysteriskt roliga timmar hos Oskar hamnade vi hos Emil Starck iaf och jaa, utan GHB hade inte kvällen varit värt något typ ;). Vi hade så förbannat roligt ^^. Och ja, killarna var noga med att inte lämna mig ensam, Oskar ringde till och med när jag kom på avvikor, haha! Ni är bäst!

Japp, efter en galen kväll hamnade jag i sängen iaf och somnade nästan när jag pratade med Joakim i telefon, men aja ;)

Imorse vare dags att gå upp tidigt, och det var väl inte sådär jättenådigt. Gårdagen sätter sina spår, som pappa skulle sagt! Upp kom jag iaf och dags för slutstädning i NT-lägenheten. Av erfarenhet vet jag ju hur jävla jobbigt det faktiskt är att göra en slutstädning i en lägenhet, men förhoppningsvis inte lika psykiskt jobbigt den här gången. Förra gången städade jag min döda farfars lägenhet och om man bara råkade öppna fel låda och få massa minnen trillade man nästan ner på golvet och bara grät, grät och grät.
MEN! Den här gången är det inga minnen i väggarna, så den här gången blir det nog lättare..

Efter några timmars städande var Joakim hos mig några timmar innan han stack iväg på klassfest :). Sen dess har jag köpt godis, träffat Esa några minuter och haft myskväll i soffan med mina päron! :) Pinsammaste är att pappa vet ALLT om ALLA i Melodifestivalen. Han ägnar sin arbetstid åt att sitta på aftonbladet.se och läsa :P

När Ainbusk kommer iaf säger pappa helt drömmande:
- Jaa barn, det där hade kunnat vara er mamma..
you wish!

Nepp, nu börjar filmen igen. Riktigt skönt med hemmakväll efter en kväll som igår ^^ Joakim kommer hit och sover sen iaf :D

Bilder från gårdagen finns på bdb under JUANA ;)

GRATTIS REBECKA, 18 ÅR! <3 <3
Puss/Johanna

image10
tack för igår, killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0