- hur länge har du slutat?

Heeej!
Dålig uppdatering här ja :P

TORSDAG KVÄLL: Beac va här. VI fixade lite hår och pratade i massor. Oboyen hanns med också :).
Beac, vad skulle jag göra utan dig? 3 år, varför känns det som hela livet? Du&jag, i alla väder.

FREDAG: Efter skolan följde Joakim med hem några timmar. Vid sextiden mötte vi Becka, Svempa och Ida. Inhandlade mat på samma vis som vanligt, alla har olika åsikter och viljor. Men vi brukar få det att funka ändå :). Hyrde film, sen tog Joakim sjubussen hem :(

Men det blev en riktigt rolig kväll, som alltid! :) Lagade mat hos Becka och glodde film.

- Du ser ut som en blandning av en apa och en kines!

Oja, många skratt blev det. Men lipade lite också, såklart. Raise your voice och Crossroads.. HMM. Trots att jag sett båda två några gånger innan så liksom.. ja, jag har för trånga tårkanaler helt enkelt!

Vid tretiden kom jag i säng iaf :)

LÖRDAG: Upp tidigt för att träna. Blev bara 6km, på grund av krampkänning i vaden :/
Men snart, snart är jag där! :)

Tog 13.05 bussen ut till Anneberg och Joakim. Där blev det massa mys innan vi drog till Antikainens hus för att Joakim skulle va barnvakt. Haha, Tim har energin så att säga :P

Drog till Böna en sväng också, och om Joakim bara skulle lyssna på mig lite mer skulle han inte åkt ut ur pokern, men ja, han går sin egen väg ^^ haha.
Mycket skratt där med iaf!

Kom hem vid halv tre men somnade några timmar senare.
Joakim Strandh, du gör mig till världens lyckligaste <3 tack för att du är min!

IDAG: Vaknade vid tolvtiden, blev chips och tårta till frulle (eh, ja, vi ÄR nyttiga ^^). Tog 14.18 bussen hem för att städa lägenheten (snart slipper jag det me, fast pengarna försvinner också :(..) och städa rummet.

Nu sitter jag här, uttråkad, fast borde börja med energiarbetet och den där jäkla Ringaren i Notre Dame.. buhu för medeltidens litteratur!

JAG SAKNAR DIG, ALBIN.
DAGS ATT KOMMA HEM NU.
Puss/Johanna

you make me feel, baby!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig

2008-02-04 @ 22:39:32
URL: http://beac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0