- hon ser blå ut

Hej hopp! :)
Jag sov sådär förbannat bra/dåligt inatt, fattar aldrig hur det är när det känns som att man sovit i en minut när klockan ringer? Jag menar, när man har roligt går tiden fort men ändå känner man sig inte så utvilad.. Iofs ringer min klocka tre gånger på natten (jaaa, ni behöver inte säga att det stör sömnen, det har Landin varit på mig om i typ 5 år nu!). Men jag tycker om att vakna och veta att jag kan somna om igen, vilket Joakim hatar att jag älskar men vafan ;P, han får offra sig!

Idag har väl dagen varit.. ja, jag vet inte riktigt. Hade utvärdering om lektionen vi hade på Centralskolan. Det gick ju så mycket bättre den här gången. Klassen var sjukt pratig, men hade mycket mer sammanhållning än förra klassen.. så ja, skillnad var det men jag kan inte bestämma mig om det gick bäst på Norråsa eller Central.. HMM..

På företagsekonomin redovisade vi våra reklamförslag för Katzi NamNam ;). Vi var retro-gruppen for sure! Jag, Ojala. Jörnling och Mourad (bosse har fått för sig att vi ska göra ALLT tillsammans med gruppen vi är med i marknadsundersökningen, good luck åkesson!)
Aja, en välförtjänt fjärdeplats kom vi på iaf :D

Vi hade information&layout prov också, ingen aning om hur det gick. Skrev det man skulle skriva och ja, sen går det väl som det går :P.

När jag kom hem skulle jag börja plugga men ja, ni vet ju hur det brukar gå med den saken. Ett tack till Ivanhoe som skulle hjälpt mig (men aldrig gjorde sen) och ett tack till Becka som hjälpte mig :D Haha, ;P

Så ja, dagen har ägnats åt lite glimtar i spanskaboken, lite svenska, lite dator men mest TV. Var så sjukt längesen jag bara låg i soffan och kollade på TV, så jävla skönt! :D Sen läste jag i en tidning.. saker som chockar dig mest. Och ja, då började jag minnas vad som chockat mig mest i mitt liv! Det var nog i sådär 8-9års åldern då jag insåg att ett samtal kunde ta sekunder. SEKUNDER liksom! Här gick jag runt och trodde att ett hej tog typ 2min att säga.. Ja, det var en jäkla grej för mig då. Gick runt och pratade med alla och tog tiden..
Intresseklubben antecknar!

Nu ikväll blev det Klass 9A iaf. Den är faktiskt bra, men jag vet inte.. är lite skeptiskt till allt sånt där faktiskt..

Imorgon blir det rättegång i Eksjö, jobba i x antal timmar, försöka plugga lite och träna kick&box om jag hinner.. fy fan vad jag hatar slutstädning!

DAGENS PERSON: IVAN "IVANHOE" THANLAM LINDHOLM
Ivan är en kille som alltid gör en glad, hur dåligt man än mår. Han kommer med sina kinesögon och ett stort leende på läpparna och dom där typiska "Ivan stegen" som är lite svajiga men ändå rätt säkra! Då vet man att dagen är räddad. Ivan är killen som kommer direkt när man ropar, han är killen som ställer på promme till skåpet i varje väder och han är killen man kan messa till och han svarar direkt (om han har pengar iofs^^). Ivan är killen som hämtar vatten åt en i matsalen (men bara om man druckit upp allt man har i sitt glas!). Ivan är den där killen som alltid finns där och alltid ställer upp. Han lyssnar jämt, ger svar på tal och har alltid goda råd.
Thanks hoe, you're great! <3

En ny dag, en ny person (jag är så himla cool ibland och så himla dramatisk!)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

ohhh, du är så himla bäst! tack, tack! :') du är allt en vän ska ha! ( plus att du är söt också haha (A) ) KRAM på dig!

2008-02-27 @ 14:37:09
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0