- helkroppsmassage med lyckligt slut

Hellu fuckeros! :)

Oh yes, min helg har varit muy bien :D

Igår åkte jag med Joakim och en del av familjen Strandh ut till utanför Anneberg (kan ni förstå att det är så mycket landet man kan komma till? ;P). Det var riktigt trevligt iaf :D Tipspromenad (1-1, älskling!) och korvgrillning.

Sen vare ju det här med hundar.. Varför har jag sån sjuk hundskräck? Jag har väl aldrig riktigt förstått det där med att ha hund eller att gulla med dom heller ^^. När vi gick hem, när vi gick på lågstadiet, gick vi alltid förbi våra grannar som hade hund. Emma och Millan kunde sitta i timmar med den där hunden och jag ville bara hem.. Och den där rädslan för att dom ska hoppa upp och bita ihjäl en! Ha, jag har nog sett alldeles för många skräckfilmer!

Efter det åkte vi hem igen iaf och det blev soffan resten av kvällen :). Melodifestivalen och Se upp för dårarna. Whei! :) Ola skulle gått vidare. Om inte för sången, för hur snygg han är ^^. Och alla som känner mig vet att det är något speciellt med skånska som jag bara.. woooho! :D

Somnade rätt tidigt, tror jag var sjuk eller nåt.. hmm. Vaknade med halsont iaf :/. Och till frulle åt vi pizza (Oja, vi är alltid nyttiga, haha ;P). Sen blev det Prison Break för hela slanten! ÅH, vad bra det är :D

Du är det bästa som finns, babe <3

Städade NT-lägenheten "normalt" för sista gången idag också. Det kändes rätt konstigt faktiskt.. Efter 4 år så har man verkligen vant sig att gå dit varje helg och göra samma sak, varje gång. Nästa helg börjar slutstädningen och då börjar möblerna försvinna.. HMM.. och hur ska jag klara mig ekonomiskt? :P Well, det återstår att se!

Nu MÅSTE jag börja plugga lite.
På torsdag ska ett energiarbete vara klart som jag knappt börjat på.
På fredag har vi matteprov,
och världens tråkigaste bok ska va utläst! Har 200 sidor kvar men äre så konstigt att man inte vill läsa när varje mening låter något i stil med det här:

"Vare sig denna avsky var uppriktig eller spelad, hindrade den i varje fall inte att ärkedjänken av de lärda huvudena i domkapitlet betraktades som en själ som hade dristat sig in i helvetets förgård, snärjt in sig i kabbalans irrgångar och famlade i de ockulta vetenskapernas mörker."

GO JOHANNA!

Måste bara lyssna lite till på världens bästa låt,
Westlife - Moments
min favorit sen jag var 9 år och fick albumet av min farfar <3
Och den ska jag ha på mitt bröllop, det bestämde jag också då, haha, jag har mina planer klara!

Puss/Johanna

Cause every moment,
we share together,
is even better,
than the moment before,
If every day was,
as good as today was,
 then I can't wait until tomorrow comes,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0