- han är en älskarman

Heeej! :)

Började med energiarbetet igår och ja, fy shyven! Äre verkligen meningen att vi ska skriva om det där..? Fy fan.

Imorse letade jag upp tidningen fort som sjuttsingen för att hitta nåt nytt om presidentvalet i USA. Men det ska ju va då fan att Obama och Clinton är så sjukt jämna.. jag vill veta NU! Och det spelar nästan ingen roll vem som vinner, eftersom dom har exakt samma åsikter. Fast eftersom jag är tjej, så äre väl dags för lite kvinnlig makt.
Så.. HILLARY CLINTON FOR PRESIDENT! :)

Jaop, och efter det bar det av i skolan i familjen Landins bil, mycket bekvämt :). Företagsekonomi (kan någon förklara VARFÖR jag valde ekonomi??! Eller iaf varför MARKNADSFÖRING är med i företagsekonomin? DET SUGER, jag hatar att försöka hitta på reklamer och ideér, hjääälp!)

Men lektionen gick ganska fort ändå, som alltid med Bosse Bus. Fast hoe gjorde mig besviken.. han skolkade :(
Han kom dock till spanskan - som var otroligt onödigt eftersom ingen lärare dök upp. Så vi liksom gick därifrån..

Yaop, jag och Becka smög in i aulan och checkade lite av konserten igen. Ännu en gång rös jag av Lukas röst :) Great :D

Och nu till dagens stora händelse som jag kommer gå in i mer detalj på:

VOLLEYBOLLTURNERING PÅ IDROTTEN

Lagindelning, klart man är nervös när det är turnering i klassen, VEM VILL INTE VINNA?!
MEN!
Det blev jag, Fillzor, Rosen, Limpan och IrreFirre (inget kan gå fel!)
Första matchen var mot Strands lag, dom ställde upp med ett till synes bra lag MEN!
Resultat: 10-6 till oss!!! (vi körde 5minutersmatcher)

Nästa match i gruppspelet skulle bli mot Ivanhoes lag (hoe var ju ändå med och blev tvåa på friluftsdagens volleybollturnering..) Och ja, sorligt nog vann dom.. och det är inget resultat jag kommer ihåg!

Nästa match var mot Landins lag, och dom hade förlorat deras två första matcher, så det blev en lätt match :D mohahha.

FINAAAAL!!!!
Jag och Fillzor var mer taggade än nånsin! Och ja, det var hoes lag vi skulle möta i finalen.. spänningen steg eftersom dom vann mot oss i gruppspelet.
Vi går in på planen (spelade på samma plan, samma planhalva alla matcher, great!)
Jag och Fillzor inser att det är en viktig match och taggar till ÄNNU MER!

Matchen börjar och ja, det blev 2-0 till en början.. sen tappade vi greppet några sekunder. Spänningen steg när det blev 2-1.

Sen började vi leka :D Och jävlar, vi var så heeeeta denna onsdag i början av februari!
UTKLASSNING! OCH IVANHOE ÄR EN JÄVLA SOPA!!!
15-1 TILL DREAMTEAM # 1 :D :D :D

Okej, nog med skryt, rooooligt vare :D

Naturkunskapen var väl mindre rolig.. men ja, den funkade.
Sen drog jag, Joakim och Landin hem. Gjorde fattiga riddare, muy bien! :D

Resten av dan har spenderats i soffan med Joakim framför Simpsons och Bridget Jones dagbok.
Finns ingen bättre än dig, Joakim, jag är helt galet kär! :)

Snart blire kick&box med Beckius :D
& imorgon sovmorgon till 12, aldrig fel aldrig fel!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: öh

du glömde spanskan på morgonen..!

2008-02-07 @ 10:20:49
Postat av: iváno

DU SUGER OCH JAG SKA GE DIG EN SÅN FET LÄXA I VOLLEYBOLL NÄSTA GÅNG ;/;/;//;;/

2008-02-07 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0