- förlåt gudrun

Hej! :)
Sån sjuk jäsdag idag :P

Pallrade mig upp vid tiotiden (vaknade 09.56 av ett sms - argh!) med en sjuhelsikes träningsvärk i ryggen efter gårdagens kick&box pass. AJ.

Meningen var att Landin skulle komma in och göra fattiga riddare av resten av pannkakssmeten som blev över men när jag ringde henne så lät hon inte så frisk :P. Så gjorde fattiga riddare i min ensamhet. Och då! Då skvätte det upp smör på min lilla hand, så har numera tre jäkligt svidande brännblåsor på min högra hand. AJ igen.

Sen cyklade jag iväg till skolan iaf och hann pussa lite på Joakim innan engelskan började :) <3 <3

Och engelskan gick väldigt fort.. jag och Fillzor var lama som fan, så vi bara.. ah. Gjorde knappt nånting, fast vi gjorde massor. Invecklat :P

Yes, sen vare iaf dags att åka hem igen. Efter ett snack med hoe och sådär så tog jag sälle med Becka :) Du är förbannat bra, babe! Otroligt glad att du är min vän :) <3

Väl hemma fick jag springa ner i källaren och hjälpa mormor i vävstugan (ja, vi har ett litet rum med en väv i, en stor jäkla grej som jag alltid lekte båt med när jag var mindre. Numera förstår jag inte ens hur jag fick plats mellan alla brädor).

Sen drog jag lite Andra Avenyn, pratade med Joakim och FÖRSÖKTE plugga innan jag drog till Höglandsvideo för att möta Beac där.

Och för att reda ut många frågetecken.
BECKA = REBECKA WIKTORSSON (i min klass)
BEAC = REBECCA KARLSSON POLITIS

Ja, iaf. Vi hyrde en skräckfilm (det är vår grej liksom) innan vi drog hem till mig för att baka kladdis. Blev massa snack med Anton i köket innan kladdisen blev färdig (SJUKT GOD) och vi kunde dra igång filmen. Anton me, och den va väl inte tipp topp liksom :P

MEN! Mitt i filmen kom Albin hem :D :D :D :D Och sjukt stilig i sin uniform. Pappa bara LYSTE av stolthet hela middagen och jag trodde nästan han skulle börja gråta ett tag.. alltid sjukt nice att se sin papps stolt :)

Nu ska jag iaf börja med min utvärdering, måste bli klar innan imorgon liksom!

LÖRDAAG: Stockholm, har jag berättar hur mycket jag ÄLSKAR den stan?! <3 och hur jävla bra det ska bli att träffa sis? :D <3 <3 <3

Puss/Johanna

Joakim,
I wish that every kiss was never ending <3

Kommentarer
Postat av: ...

om du bara ska träffa sis, varför ska du då ta tåget till märsta?

2008-02-07 @ 22:42:23
Postat av: iváno

DU är bra (:

2008-02-10 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0