- estocolmo

Yepp, I'm back here, fast fortfarande i Sthlm - get it? ;)

MÅNDAG KVÄLL: Yes, jag och Emilia drog till stadshuset där det var manifestation. Massa folk var där och skrek att hyresrätterna inte ska säljas ut privat. Kind of greeeat, jag tyckte det var sjukt intressant att lyssna på alla talare iaf. Fast Emilia frös ihjäl, så efter en promme hamnade vi härhemma i Rågsved igen :)

Då fick Ilja för sig att baka chokladbollar (oh yes, Emilias nya sambo är great eftersom Emilia gått och blivit nyttig liksom!). Jag var inte sen på det heller^^. Sen kom Camilla och då blev det knapphysteri (Erika, Camilla är kläddesigner, you would love her!!! :D)

TISDAG: Tog en sovmorgon men kunde inte sova så länge ändå. Emilia hade lite föreläsningar att hänga på så jag drog in till stan. Gick mest runt och insåg att jag tycker om att gå på stan själv. SICK, I know!

Vid ett-tiden träffade jag Emilia på Copacabana iaf (lätt världens bästa café!!). Där åt jag favvomackan och varm chokladmjölk. Sen tog vi en promme till bion där vi såg Juno. Någon minut innan filmen skulle börja kom Ilja inspringande, haha! Det var en riktigt söt film iaf, man fick sig en del skratt.

Sen blev det öldrickande (eh, ne, jag har inte börjat dricka öl. cider för mig tack!) i bandets replokal. Allt kändes lite That 70s show liksom. I loved it! Bra musik och sen gjorde jag och Ilja en sån SUPERGREJ! Vi löste 3 (TRE) sodukon, hurray for us!!!!! En lätt, en Medel och en SVÅR! Woho, vi var i extas på tunnelbanan hem. :)

Idag ska jag åka hem och alla som känner mig vet att jag bara älskar Stockholm och kan vara här resten av mitt liv (nästan iaf), därför känns det bara jobbigt och tråkigt :/

Men! Ska bli skönt att träffa Joakim, att träna och återgå till någon slags vardag :P
Puss!!!/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

det stavas sudoku, Johanna ;)

2008-02-13 @ 15:53:39
Postat av: Erika

o herrejusus henne vill jag träffa:D du förstår nog att det kommer bli som ett förhör om henne på måndag! 100 frågor kommer upp i huvudet :D hehe weii!!!

2008-02-16 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0