- estocolmo

Yepp, nu sitter jag på Södertörns högskola in Flemingsberg, Stockholm, Världen. Hmm, känns som en sjukt stor skola men galet fin är den! :) I kind of like that! Så nu vet jag vart jag ska plugga till lärare - oh yes!

Gårdagen igår avslutades med Emilia, Emilias flickvän Camilla, och Emilias sambos Ilja och Vega i köket med te och skratt. Riktigt trevlig kväll helt enkelt!! :)

Imorse vare bara att pallra sig upp vid åttatiden (har jag verkligen lov?) för att ta bussen hit. Hmm, så vad händer resten av dagen? No idea!

Möjligtvis ett besök på mitt absoluta favoritcafé i denna stora staf! Copacabana (ingen aning om hur det stavas!). Dom har iaf världens godaste mackor och världens godaste varma chokladmjölk med chili :D Åh, ge mig nu!

Sen ikväll ryktas det om demonstration? Well, sånt man märker.

Just nu bara njuter jag av att vara i Stockholm, att absolut ingen känner mig och att det är lov! Hurray for me.

Puss/Johanna
jag saknar dig, joakim! <3

Kommentarer
Postat av: Beac

Saknar dig älsk

2008-02-12 @ 01:50:25
URL: http://beac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0