- estocolmo

Oh yes, here we are! Men ta't lugnt gott folk, ska ta aaaaaallt från början!

FREDAG: Efter skolan drog jag och mamma till Hemköp för att inhandla mat! Sen efter det hämtade vi Joakim på skolan och drog hem till hans bror för att låna film :)
Drog ner på stan och lite sisådär innan vi hamnade i soffan framför SAW 2. Äcklig, vidrig! USCH! :P
Lagade mat sen, och bjussade familjen på.

Fredagen avslutades med mys i soffan/sängen och film.
Du är finast i världen, Joakim! Aldrig känt såhär innan :)

LÖRDAG: Efter massa pussande på Joakim satte jag mig på tåget 08.08 som tog mig till Sthlm. Väl där tog jag pendeln till Rotebro (?) där en Calle mötte mig :D. Vi hängde hos honom, spelade Bamse-spelet (1-1, när blir det revansch? ;P)

Promme och cykeltur och Chuck (grymt bra tv-serie!!!!) :D. Massa bra snack blev det också.
Calle, du är så grymt bra!! :)

Tog pendeln tillbaka till södra området av Sthlm och till sis. Där stod hon och Camilla och väntade. Hem till sis och soooova! :)

IDAG: Vaknade vid tiotiden, frulle med sis, Camilla och Vega. Riktigt nice!

Långpromenad med Emilia till Bandhagen och Camilla. Snabb fika i hennes minilägenhet innan vi tog tunnelbanan till stan och till Feministiskt Forum. Såg en film om lesbiska män i Sydafrika. RIKTIGT INTRESSANT! Man får många nya tankar och perspektiv.. Hmm..

Mat och fika efter det! Och nu repar Emilia med sitt band så jag sitter hemma i hennes lägenhet och pratar med Joakim :) <3 <3

Helgen har varit riktigt bra hittills!! :) Wie!

Joakim, jag har aldrig varit såhär kär i hela mitt liv <3
Jag saknar dig!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0