- du kan ju inte putta en femma!

Heej! :)

Igår vare riktigt roligt på kick&boxen, fast inte lika jobbigt som vanligt. Men tacka gudarna för att man har Becka som är helt galen på att tagga :D

Idag vare bara att ta sig upp iaf och cykla iväg till PL (pedagogiskt ledarskap, för er som inte fattat det ^^). Där kollade vi på Hata Göteborg, vilket är en riktigt bra film! Och sen att jag har en förkärlek till skånska gör ju inte den sämre direkt, haha :)

Marknadsundersökningen går framåt, gott folk! Järngänget (ojala, jörnling, jag och murad) har kommit en bit faktiskt. Fast anhöll om en begäran att få byta grupp idag :P
Bosse;
- Varför då, Johanna?
Jag pekade på datorn.
- Där sitter Kimpan och Jörnling och spelar spel. Murad står sitter nere i Inas och pratar i telefon.
- Åh, som vanligt då. Jag ska se vad jag kan göra Johanna.
Haha, fast lär få stå ut med dom ett tag till :)

Matte var sista lektionen och ja, vad ska man säga? Jag övade på min autograf i 50min, kan ju säga att den blev snygg till slut!

Konserten var muy bien den me! Som musiktillägget. Den som förvånade mest var Lukas måste jag säga. Vi gick i samma klass 7-9:an och ja, han var ju inte dålig på att sjunga då, men inte ens i närheten av så bra som han var idag! Han sjöng OERHÖRT bra! Tack Lukas för det! :)

Sen tvingade Joakim mig att följa med honom hem, så så blev det! Lika otroligt mysigt som vanligt vare :)
Du är den finaste i världen <3

Kom hem lite innan halvåtta och drog ut för att springa. 6 hårda kilometer blev det, och jag får aldrig nog! :D

Puss/Johanna

how does it feel?

Kommentarer
Postat av: iváno

kan man anhålla om en begäran?

2008-02-06 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0