- däcka hos becka

Heeeej! :)
Ouh, jag tycker inte om tisdagar, men dagen började bra med PL. Vi planerade fredagens lektion som vi ska hålla för en åtta på Central.. Hmm, nervöst? Jodå, sådär lagom. :P Men nu har vi genomfört lektionen en gång på en "riktig" klass så det ska nog gå bra! :)

På företagsekonomin vare bara jag och Adam där där från vår grupp (eh, ja, jag är i den seriösa gruppen!). Vi trixade lite men större delen av lektionen sökte Jörnling efter Göran Persson bilder på google. (hmm..).
Fick en ros också och den gjorde hela min dag! TACK ÄLSKLING! :)

Matten gick väldigt fort, alla var hungriga och Chabbe var besviken på oss. Prov på fredag - LYCKA TILL! :P
På information&layout lektionen skrev jag om min och hoes history ;) (2 inlägg under!)

Och på naturkunskapen var vi bara 6 st.. (vilken klass vi har!), så den lektionen gick också fort :D

Hem för att göra klart energiarbetet, FY FAN VAD SKÖNT!
OCH! jag fick fan VG på geografiprovet, där satt jag nervös för första gången för att få tillbaka ett prov, trodde verkligen på ett IG, men jävlar ja! Någon måste vakat över mig den dan :D

Sen pluggade jag lite matte faktiskt, oh yes idag är jag seriös! och sen drog jag ut på världens bästa springtur hittills i år!
Allt bara gick, och det gick så jävla bra! Benen gick för sig själva och jag kunde koncentrera mig på andningen och mina armar (har alltid hållt dom för högt upp för att få ut så mycket som möjligt av löpningen, så övade på att hålla dom nere :P). Efter mördarbacken gick pulsen och flåset tillbaka på några sekunder och ja, jävlar! Det är verkligen bäst, springa springa springa, ge mig mer! Snart är uppbyggnadsträningen slut, så snart äre dags :D

Nu ska jag ta en macka, plugga lite matte till kanske och sen kolla på Klass 9A, går man pedagogiskt ledarskap så gör man ;)

Joakim Strandh, du är den finaste i världen.
Det finns inte ord för hur kär jag är i dig.
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0