- be happy with chaib

Ojski bojski, tiden flyger iväg!

I lördags vare som sagt hemmakväll som gällde. Sen när jag somnat nångång dök Joakim upp som hade varit på klassferre ^^ Hann pussa lite på honom innan jag somnade igen :D

På söndagen vare dags för städning igen så Joakim åkte hem vid elva och jag avvarade ytterligare 3h i lägenheten :S, men med papis hjälp gick det ju galant, jag har världens bästa pappa :D

Hem gick jag och då vare dags att ta milen med Albin. Det gick så förbannat jävla bra och jag känner verkligen, jag är på väg dit igen. Och i år ska jag vara under 19 på 5 igen, oja. Well, min kära bror tog mig på spurten då han hade oanade krafter kvar. Men hey, han ligger i lumpen! :P

Efter det mat, tidningsutdelning för NOK och sen bar det av ut till Abg och Joakim :). Där blev det Chigago (ett spel jag ALDRIG spelat förr, fattade knappt reglerna men kan säga att jag gick ut som stolt tvåa! :D Jag har intagit min plats hos Becca och slog både Joakim, Emelie och Andreas. Oja, vi har visat vilka som är bäst!)
Lite pussande hann vi me innan jag var tvungen att åka hem igen. Hade varit muy bien att sova där, eftersom Joakim för en gångs skull inte hade sovmorgon men jävla lägenheten! :S

Dagen idag gick fort. Diskuterade döden med Josef och Limpan, hängde med Affe på geografin, diskuterade brott med Landin, Adam och Jennifer. Sen vare naturkunskap och Alf borde börja fatta nu att vi inte fattar någonting :P
- Kan ni någon indikator?
Tystnad.
- Någon?
Ännu mer tystnad tills Rickard säger;
- Alf, vi valde samhäll av en anledning.
Affe fick sig ett gott skratt och sen efter det nångång så slutade vi :D

Jag och hoe började vår vandring mot Norråsaskolan, och ja, jag har väl inte riktigt släppt den skolan än eftersom vi firrade praoplats där :P. Jag hos Johan och Ivan hos Lisa. Att dom lärarna är sjukt roliga men lite olika seriösa är ju något vi märkte iaf. Åhh, jag har saknat Johan och jag har saknat Norråsa, ska bli great faktiskt :D

Sen tog vi kosen mot stan, Ivan, du är förbannat bra, glöm aldrig det! :)
Där blev det pizza med Becka, Erika, Ivanhoe och Zvono. Det var också stället då jag märkte att jag glömt mina spanskaböcker. OJ, inget plugg idag! SYND! Så ringde Joakim och åkte ut till Abg med honom :P

Pussades massor, kollade TV och masserade hans vader (som jag bara älskar, haha :P). Sen blev det bussen hem igen då jag sällskapades av Böna och Jocke, trevligt trevligt! Fick även sällskap av Böna ända fram till dörren, tack tack! :)

Kick&box, och idag vare discolåtar, haha! Så blev en del flumm, skratt, skratt, skratt, dans och självklart stenhård träning! :D Om en vecka är vi i Sälen, Becka, tagga!

Nepp, ska ringa Joakim en sväng nu och sen sooova! :)
Puss/Johanna

Joakim,
det finns inte ord för dig, jag är så kär man kan bli!
Har fortfarande svårt att fatta att du verkligen är min :)
<3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0