- live fast, die young

Heeeeeeeeej!

Ja - jag är taggad!!!!! För om 5h sitter jag i en bil upp till Landvetter och om exakt 9h och 50min går flyget mot ALAAAAAANYYYYYYYYAAAAAA med brudar i världsklass! Åh, det ska bli så jävla härligt att göra det man känner för när man känner för det, att festa all night long och masa sig upp på morgonen för lite solintag. WAAH, tjejer, det är kommer bli grymt bra :D
Alanya&all inclusive, here we come!

Men det som självklart är jobbigt när man åker hemifrån är ju att missa skolan - NOT! Höhö, första veckan på sista året - känns det nödvändigt? nope! Och man får ett bra tillfälle att skjuta upp ångestkänslan ännu en vecka. Det är good shit.

Joakim kommer jag dock sakna väldigt mycket.. hmm, ett litet dilemma som får lösas med mycket aktivitet så man inte hinner tänka för mycket för då saknar man ju. Har jag lärt mig. Well, om en vecka syns vi igen älskling och glöm aldrig att du är det absolut finaste i världen <3, jag skulle inte klara mig utan dig. Tack för allt du gör och gjort för mig <3. Du betyder allt.


Nu har jag packat klart iaf, 14,5 kg tyngre blir jag med min resväska och ytterligare typ 3kg med mitt handbagage. höhö. Tror jag fått med mig allt och humöret är på topp - vad kan man mer begära?

Så.. Alanya, goda drinkar, bra sol, galna fester, vilda nätter och tjejer, here we go!

Ha en bra vecka härhemma och hälsa skolan :D

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: karro

OOOFFFFFF WEEEEE GOOOOOOOOOO!!!!!!

2008-08-15 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0