- I hate balls

Hej hopp! :)

Yes, gårdagen spenderades i Jkpg med min kära mor :). Lite förnödenheter till resan inhandlades så som en liten väska, spray och rakhyvlar - viktigt viktigt! :) Köpte också en ny kudde (som jag kanske får ha för mig själv, älskling?)

Åkte över Sund till Abg iaf och hamnade bakom Joakim som övningskörde en bit i den lilla byn ;P & det är så jävla skönt att veta att man "bara" har uppkörning kvar (jag är skitnervös och tror inte jag kommer klara det, men man får alltid en chans till ;D).

Well, somnade gott i Joakims famn och trögot sätter på tvn klockan tre inatt för att kolla på OS i 2h :S, jag har då aldrig förstått mig på honom!

Halva den här dagen spenderades hos Joakim med fotbollstittande (HEJA SVERIGE!), promenad med crazy dog och massa mys :) <3, jag älskar dig!

Åkte hem med Anethe och Becca (som skötte musiken galant, höhö) vid fyratiden och nästan direkt kommer papi hem och vi drar ut till Lövhult för att orientera. I spöregn. Kan någon ana hur roligt det är? Jag fick panik för det var dunkelt och mörkt i hela skogen, varje litet vattendrag drog tag i mig och jag fick kämpa som fan för att komma ur det (ok, det är jag faktiskt van vid men jag får alltid sån sjuk panik). Vid femte kontrollen hittar jag en vilsen pappa iaf som inte riktigt fattar hur han sprungit (pappa, att vända fel på kartan är något som händer alla ;D). Så vi tog sälle sista biten och satte oss sen i bilen med kläder som bara rann :(

Nu, efter att ha handlat så sitter jag i mitt rum med mysbelysning, en kopp te och rostade mackor :) Livet leker, jag är lycklig!

Om exakt en vecka börjar skolan, sista året, tredje året. Iofs är jag i Alanya första veckan men någonstans måste ju ändå verkligheten hinna ifatt? Någonstans måste nog jag växa lite och inse att nu är det fan dags att sluta skolan. Dags att sluta vara nostalgisk och längta tillbaka när det man behöver göra är att se framåt. Snart är inte skolan min trygghet längre och det måste jag förstå. Och jag hatar det.

Puss/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0