- han blir brun som en greger

hej hopp!
Gårdagen avslutades med att ta 321:an (där man fick höra albin och nyroos äckelsnack!) ut till Abg för att somna i Joakims famn, det är aldrig fel tro det eller ej! :)

Imorse när jag vaknade hade jag iaf fått nog av urinvägsinfektionen som jag haft i typ en vecka, så in till sjukhuset bar det! Första gången jag var där utan mamma :P Vuxenpoäng! Det gick bra iaf, trots att jag får sån jävla ångest av dom där sjukhuskorridorerna. Alldeles för många minnen.

Sen jag kom hem har jag mest kollat på film, suttit vid datorn, städat lite och sådär :). En sån där riktig päääääsdag med andra ord :). Men det behövs ibland. Precis som gårdagen typ :P Haha.

Resten av veckan är inplanerad iaf, och det känns rätt gött ;). Eller som Lovisa skulle säga: "Jag längtar till skolan börjar igen, då får man lite struktur på vardagen." Haha, sweeeet!

Nehe, snart kommer Oskar och hämtar upp mig, så kanske borde ta på mig något anständigt ^^. Ha det braaao!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: inte fillan jällafalll

inte ett ord om mitt underbara besök på ditt jobb :( du är billig!!!!!

2008-08-04 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0