- vi valde samhäll av en anledning

Heeeeej!
Igår återfann jag och Becka glöden ;D. Haha, kick&box träningen gick bra med andra ord och det kändes jävligt bra att bara slå och inte tänka på allt som snurrar i huvudet..

Imorse vare dags för spanska. Vi gick igenom Albergil (världens svåraste text för er som undrar). Sen blev det lite snack med Cajsa och jag fick höra en hel del som jag missat.. oh my! :D

Föreläsning om klimatet efter det. Får man panik eller? MEN! Jag ska banne mig göra så att vi fortfarande får göra snögubbar på vintrarna;
  • Ta cykeln eller gå oftare (vafan, inom stan äre faktiskt okej! Och ta bussen till Anneberg istället för att tigga skjuts ;D)
  • Byta till lågnergilampor (lätt ffs!!!)
  • INTE slänga mat! (shit, inte visste jag att det hade sån betydelse..)
Okej, nu vi varit duktiga. To english! Sån slapp lektion, så jävla nice. Valde böcker och lite sådär, sen vare inte så mkt mer :P

Efter skolan bar det först av till Norråsa för att hämta mitt APU-papper. För att citera vad som står;
"Johanna har deltagit i min undervisning under v.14. Hon har på ett engagerat sätt visat att hon trivts i miljön och kommer i framtiden bli en mycket bra lärare."
Vadå nöjd?`^^ Katsching!

Och efter en snabbvisit på min forna skola så bar det ner till staden med grymma tjejer för lite ärenden ;D, ha! En glass på Leffes blev också invigt, NIHICE! Våren är här och sommaren är på väg!

Sen jag kom hem har jag legat i soffan och mått dåligt.. Frusit, ont i huvudet och i hela kroppen.. buhu :( Ingen träning idag, jag eller Håkan vill inte riskera något liksom..

Nu ska jag dra en film innan det blir lite läsning och tidig sovning! :P

DAGENS PERSON: CAJSA PETERSSON
Anledningen till att hon blir det idag är för att det faktiskt är hennes birthday idag, hurra hurra! MEN! Anledningen till att hon får stå här är ju faktiskt för personen hon just är :).
Vi har känt varandra i typ.. 4-5 år? Och alltid har hon funnits där. Hon har alltid lyssnat och även om jag inte alltid märkt det själv så har hon försökt få in mig på bättre vägar. Ge mig råd, såna råd jag borde följt men aldrig gjorde. Visst har vi haft våra bråk och någonstans så vägrade jag prata med henne. Men det känns som att inget av det där spelar någon roll. För hon har visat mig hur man ska vara en god och bra människa, även om man inte alltid vill det. Hon har alltid försökt, jag har inte alltid lyssnat, men jag är evigt tacksam att hon försökte.
Jag älskar dig, CajsaBajsa Petersson och jag är oerhört glad att du är min och att jag får vara med och fira din första milstolpe i livet!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, 18 år, det är inte illa! <3

image12
& glöm aldrig, Cajsa! Monkan är död!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0