- tjetjenien kanske

Hej hopp! :)
Gårdagen var muy bien! Fast provet gick åt helvete.. men..
Spb0609, nu lämnar vi det här provet bakom oss ;)

Och shit, jag kan inte hålla mig längre, tänkte skriva det längre ner men jävlar, jag har suttit i solen idag!!! I EN TIMME! Helt utan att röra på mig. Så grymt! Jag klarar knappt 10min annars ju :D Men nu har jag startat operation bli-brun-på-benen :) Och det ska jag fan lyckas med den här sommaren. Det funkar aldrig annars. Och gott folk, årets första linje är införskaffad! :D

Weij, sådär ja. Annars har dagen gått fort. Tog en glass nere på stan efter skolan med Becka och Rickard :) Leffes låda-glass kan man nog leva på ^^

Nehe, prov imoron igen! (2:an ger mig ångest!) Och Beac dissade idag :(
Men ska plugga nu, väldigt nödvändigt, träna, ännu mer nödvändigt, och övningsköra, mycket kul! :D

Ha en underbar dag, gott folk! Jag är lycklig idag :D & 5 månader tillsammans med min babe!
Bättre än såhär blir det inte :)

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0