- kom igen erik

Lördagen blev självklart över förväntan, som alltid med brudarna! Hos Svensson var vi och där blev det allt från sång och dans till visning av det manliga könsorganet ;D Hahaha!
- Alltså, Rickard! Kan inte du visa propellern?
Japp, Ricky va ensam kille x antal timmar och det fick han nog erfara ^^ Hahah!

Well, efter lite shots och intag av alkohol började SPBarna resan ner mot Pigalle! Jag, Becka, Erika och Rickard med andra ord. Och kul vare! Haha, det tog oss 40 min att ta oss ifrån Emma till Pigalle, lyckat! Och väl på Pigalle drog vi igång som aldrig förr! När jag gick ut därifrån kunde jag inte prata :P Men pizza blev det innan jag stapplade hem med värkande fötter och ett ständigt pip i öronen. MEN SÅ VÄRT VARE!
Tack tjejer och tack Rickard, ni är såååå jävla bra!

På söndagen mådde jag väl mindre bra men det hindrade inte mig från att gå över en mil med mina päron innan jag tog bussen till Joakim. Massa mys blev det och ytterligare en promenad med allas vår guling!

Och igår, igår började praktiken på Norråsa med Johan. GALET är det bara! Alla elever är helt.. waha och Johan är bara.. bäst :D I toppform som man säger, haha! Ja, han får nog en att skratta minst 5ggr varje lektion :P

Well, praktiken funkar muy bien och jag håller kvar vid det jag säger. Högstadielärare it is! Oja! :) Idag var vi med på informationsmötet, hoe och jag, och det var.. annorlunda? Man såg lärare man inte trodde kunde skoja, skoja och man såg vilka som pratade med varandra och såntdär :P Helt galet, vad mkt det är man inte vet som elev!

Men ja, jag trivs jättebra på praktiken iaf och jag saknar verkligen skolan. Fast inte som den är nu, för det är bara helt crazy :P

Ska träffa hoe sen och kolla på Landin I guess :)
Puss/Johanna

inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig


Kommentarer
Postat av: iváno

förresten, du måste ha en ny dagens person när du skriver nästa gång!! mest intressant ;D

2008-04-03 @ 17:29:57
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0