- klockan måste ha stannat!

Ja, vad ska man säga om gårdagen? Tillbringade större delen av dan i sängen, kände mig sådär jobbigt sjuk och hade inte lust till någonting. Var mest trött och sur hela dan :P Tills Joakim ringde och sa att han kom mkt tidigare än vad han trodde :D WIIIE! :)

Blev massa mys och massa film :) Du är bäst babe! <3

Idag ska jag ge mig ut för träääning tänkte jag :), det behövs efter gårdagen! Och nyss intog jag min tredje pizza för veckan, oh my! Skärpning Åkesson, DIRR!

Och imorgon är det dags för skolan igen.. back to Brinell så att säga. Det suger verkligen. Jag är skoltrött och jag vill inte mer. Jag vill ha sommar och lov! Den som sa att tvåan är den värsta årskursen dom har gått i hade nog väldigt rätt. Så mycket som vi haft/har det här året är helt sjuuuukt! Det enda som inte får mig att hoppa av är nog klassen :P. Dom förgyller varenda dag och jag har saknat dom något helt fruktansvärt dom här 2 veckorna! :)

Men jaa, vad ska man säga om tiden på Norråsa? Den har varit helt underbar, såklart! Alla lärare är så sjukt sköna och man får ÄNTLIGEN höra vad dom säger om alla elever EGENTLIGEN :P, haha!

Ivanhoe, tack för veckan, den hade inte ens varit hälften så kul utan dig! Och tack för att du stod ut med mitt snack om HER ;D, haha! Det är du och jag på lärarhögskolan då? <3 <3

Och just nu? Just nu älskar jag livet faktiskt :D Jag har en underbar pojkvän, dom bästa vännerna som finns och träningen. Det enda jag inte klarar av är skolan men vafan, bit ihop och ta tag i det!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

haha, och tack för att du stod ut med mitt gamla tjaaaat :P du duger!

2008-04-06 @ 16:21:29
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0