- jag har hört att dom ska ändra årstiderna

Hej hopp! :)
Livet leker på just nu :)

Idag trallade jag till Norråsa, som vanligt (och jaa, det känns väl lite old school vid det här laget, men vafan ;D), men jag var helt ovetandes om vad som väntade, för när jag kom till skolan visar det sig att Johan är sjuk. SHIT!

Så jag och Emil (lärarkandidat från högskolan, Limpans big brother!) är helt utelämnade till vårt öde! Men jävlar, det fixade vi galant! (mest han). Geografi med 8A gick muy bien! Hela klassen utan 5st gick till datasalen och där höll Emil koll. Så jag ägnade den timmen åt att läsa om Andra Världskriget medans mina 5 elever jobbade som om dom inte ens var där :P Tyst med andra ord!

Nästa lektion var historia med 8A, och det gick också bra! Dom hade eget arbete (heee, man gjorde mkt på dom där arbetena när man själv satt i bänken, he! sure betsy). Och sen vare prov! Jag citerar Johan:

- Det bästa med att vara lärare är att se dom små liven sitta och svettas över prov.

He, ja, nu är ju inte jag lärare men jag njöööööt i fulla drag iaf och va glad över att det inte var jag som hade prov :D

Håltimme i 3h, WHAT TO DO? Hängde lite med hoe, åt lite, gjorde lite läxprov till mina favvoelever som vi ska ha imorgon på morgonen och jaa, sen vare dags för historia med 9D och det gick väl mindre bra. Men fan, Emil har kollen, det känns bra! Om nu Johan är sjuk imorgon me :S
KRYA PÅ DIG!

Efter skolan bar det av till Anneberg och my babe! 2,5h satt vi med hans samhällsarbete men ja, någorlunda fick vi till det iaf :D Och jag hann pussa lite på honom innan jag tog bussen hem för att träna. Och det gick muy bien det me! Becka hetsar alltid lite extra när hon vet att det är något jag är arg på, och det lyckas alltid! :D

Ne, nu hetsar Joakim om att jag ska ringa så det är väl bäst jag lyder ;D
Ha det bra!
Puss/ OLD SCHOOL juana! :D

Kommentarer
Postat av: iváno

toffel!!! ring han då ;D

2008-04-03 @ 16:55:05
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0