- hon kunde varit er mamma

Okej, ska väl försöka uppdatera lite mer dårå för Irrefirres skull ^^

Och som svar på Karros kommentar i förra inlägget;
- Nej! Vi var inte och tränade kick&box igår. När vi cyklade dit insåg Becka och jag vilken underbar vårkväll det var och ville känna oss lite små igen då cykla runt var ett nöje ;D Så vi cyklade förbi kampsportslokalen och cyklade, cyklade och cyklade :P. Kom hem igen vid niotiden, så mer än en 1h var vi ute, hurray för oss!

Den här dagen har varit sådär suuuuuperseeeeg och jag vill inte börja plugga så nu ska jag gå igenom dagen noga :D

PL (Pedagogiskt ledarskap): Jag hade verkligen ingen lust till PL idag, men det fick jag ångra :D. Vi delades in i tvärgrupper, kom i samma grupp som Limpan, Strandbergarn, Filip och Petra. Vi skulle diskutera skillnaderna mellan kvinnor och män. Vi kom in på att tjejer snackar mycket mer känslor än killar. Och jag har ALDRIG sett någon så chockad som Filip såg ut att vara när jag sa att såna där känslosamtal kan ta x antal timmar.
- Vad fan pratar ni om då?
- Hmm.. om en kompis är på g med en kille och han skriver "puss" i slutet av ett sms istället för "kram" är ju det värsta grejen. Där kan man analysera fram och tillbaka hur mycket som helst. Man kan börja tänka på hur det skulle bli om det nu blir något mellan dom och sådär. Och sen kan man gå tillbaka och jämföra med exempel från förr. Då kanske man kommer in på gamla pojkvänner, så diskuterar man sitt förhållande med sitt ex några timmar, innan man kommer in på exets nya flickvän och kanske hennes nya pojkvän.. Ja, som du märker kan man hålla på jävligt länge.
Petra satt och skrattade tills hon grät, Limpan skakade på huvudet, Strandbergarn såg nöjd ut och Filip.. herregud, Filip såg så otroligt chockad ut. Fy fan vad vi skrattade. Ja, bra lektion helt enkelt :)

Håltimme #1: Inställd företagsekonomi så vi hängde i Inas. Snackade om Cajsas birthday (som är väldigt snart!) med Lina, Adam, Karro och Beac. Gick med Irrefirre, Sara och hoe till TC. Där träffade vi på Emilie, treeevligt! Och alla blev lika chockade som vanligt när jag inte åt glurret på mitt wienerbröd ^^
Irrefirre drog några roliga kommentarer, som vanligt (kommer dock inte ihåg någon, roligt vare iaf!)

Matte: Varför blir det alltid så när man sitter bredvid Fillzor? Man gör INGENTING. Word. Vi gjorde INGENTING denna lektion, verkligen INGENTING. Jag vet inte ens vad vi gjorde..? Diskuterade, kollade på psychotanten från receptionen som pratade med sig själv när hon satte sig i bilen för att åka hem. (Jävla as, som fick åka hem när vi plågades med matte). Diskuterade lite med Emma vad vi skulle äta för nånting och målade. Ja, en mysig mattelektion och jag och Fillzor bevisade att man faktiskt kan vänta ut en mattelektion :)

Håltimme#2/lunch: Drog till Casablanca med Emma, Jörnling, Irrefirre, Ivan, Carlsson, Bengan och Rickard. En liten familjeutflykt med andra ord :)
(På tal om det, jag och Becka kom på ett par snygga slogans till våra Agia Napa plansch när vi åker i trean;
- Familjen åker på semester! Bamseklubben nästa!
- Ekonomiklass? NO WAY! Alltid första klass!
Bra va? :D)
Dom där pizzorna är så jävla enorma och jag klarade inte ens en halv.. DÅLIG STIL ÅKESSON! Irrefirre förvånade återigen med att äta upp allt. Lilla damen, vart tar allt vägen?
Efter en mysig lunch med liten del av familjen gick jag, hoe och Emma tillbaka till skolan för att ha NK!

NK (Naturkunskap): Vi labbade och skulle se vid vilken salthalt ett ägg flöt i vatten ;D. Vi hade blivit förvarnade av Carlsson och Irrefirre, så drog i 20 gram direkt, haha. Lektionen gick sådär förvånadsvärt snabbt och vi slutade 45min tidigare :)

Hemma: Kom hem vid tre och skulle börja plugga.. men Joakim ringde så vafan :P Sen lockade datorn en stund. Satte även på Westlife, la mig i soffan och tänkte. Längesen jag hade såna där tankestunder, och det var nice. Kändes inte som att jag tänkte för mycket iaf :)

Har gjort klart reportaget med, också jävligt skönt. Nu ska jag iaf läsa lite företagsekonomi innan jag tränar. 4-minuters intervaller it is!

Ha en bra kväll, mina kära vänner. Ni förgyller min dag! :)
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: karro

okejdååå, du är förlåten! förresten har jag värsta idén till lördag. msn kl. 21!

2008-04-15 @ 19:42:55
URL: http://nordiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0