- hej ny kropp

Heeeej fuckers!
Ja, efter att ha somnat runt halv sex på lördagsmorgonen (the sims tar livet av mig!!) så kom papi in vid nio tiden:
- JOHAAAAAAANNA! NU SKA VI UT OCH CYKLA!
Weij! :)

Men så blev det, efter att ha inhandlat ett par nya löparskor (:(:):D:/) så drog vi iväg. 3 mil på en tävlingscykel och det är som att lära sig cykla igen! Crazy!

Sen iväg för att kolla in när NAGK hade uppvisning. (&ibland saknar jag det där ^^, med Jonna och Karro - the times!). Iaf, roligt att titta på :) Landin och kusinvitamin Amanda var lika grymma på volter som vanligt ;D

Efter det drog jag hem the sims! :P Vid halvsjutiden cyklade jag, Karro och Landin ut till Spexhult. Och grillningen gick FÖRBANNAT bra, gott folk!
En trevlig kväll och den avslutades i älsklings armar <3, bättre än så blir det inte :)

Vaknade hos Joakim runt 11, försökte väcka honom men inte förrän han kommer på att Talang börjar så piggnar han till :P Här är man uppskattad, haha :P
Drog hem med 14.18 bussen för att fixa lite med Waldorf-arbetet och sen spelade jag The sims IGEN ^^.

Idag har dan gått fort.. NP i engelska hela förmiddagen, man får ju skrivkramp! Och avslutningsvis vare naturkunskap - det suger! Och sen jag kom hem har det varit The sims, åh, ge mig ett liv!

Nu är det bara att tagga sommar, o-ringen och alanya! :D
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: karro

jag saknar också gymnastiken :/ ohhhhh, nostalgi!!

2008-04-28 @ 20:08:10
URL: http://nordiin.blogg.se
Postat av: sofiya

när ska du till alanya? :)
tipsar starkt om beachparty o båtturerna i alanya, grymt roliga o populära.
om du är intresserad är de bara ta kontakt med mig :)

2008-05-22 @ 17:23:53
URL: http://sofiyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0