- hej honung

Hej hopp! :)
Igår blev det niofilmen med papi. Han höll sig vaken :O, helt gaalet! Men bra var den, wie! Och sen kunde jag inte sova på några timmar :S, och det kände man ju av när man skulle upp imorse..

Börjar dagen med engelska och snack med Rickard och Murad. Vi kom egentligen fram till så mycket, men det gick bra! Adulthood is scary helt enkelt!

På geografin fick vi jobba med vattenfrågor. Sådär kul och Affe är väldigt miljömedveten - det gillar vi! På rättskunskapen gjorde jag väl inte så mycket egentligen.. eller jo fan, läste om bodelning och grejer. Sånt är lite galet egentligen!

Sen slutade vi med naturkunskap och där hade typ.. hela klassen spårat ut? Becka och Sara går mot min bänk för att sätta sig på platsen bredvid när Becka verkligen slänger sig för att lägga sina böcker på bänken.
- Johanna, där riskerade jag mitt liv för att få sitta bredvid dig! Får jag bli Dagens Person i din blogg nu?
Haha, och sen gick det bara utför ^^

Sen ska hon dra ett skämt:
- Vad är skillnaden mellan en etiopier och en pingisboll?
- Vet inte?
- 2 gram!

Tyckte Becka var skitkul. Sen kom hon på en egen:

- Vad är skillnaden mellan en amerikan och en pingisboll?
- Vet inte?
- 150kg!

Och det skrattade hon också en del åt. Sen kommer Landin:

- Vad är skillnaden mellan Ivan och en pingisboll?
- Va?
- Ivan är gul!

Och det tyckte alla var skitkul, tills vi kom på att det finns gula pinigsbollar. Då vare inte kul längre. Sen började vi snacka om flygplan? (När lilla Affe står där framme och försöker få oss att lyssna, när han snackar om arter). Och Malin börjar snacka om 10000meters klubben. Becka, lite tyst till mig:
- Alltså är du med i den?
- Vadå då?
- Vad måste man göra?
- Vet du inte vad 10000meters klubben är?
- Eh.. jo.. en lunarklubb?

& det gav en del skratt det me :P

- Och så tar vi ett fett L efter det!

Jao, ibland blir det vad man gör det till :)
Tack SPB0609 för att ni gör varje dag värd att vakna på <3

Annars har dagen gått åt till att peppa mig själv för att plugga, har gått mindre bra!

Joakim, jag älskar dig <3
tack.

Let's go and kick med Becka! :)
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-21 @ 19:27:34
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: iváno

haha vem fan är jasmine?

Hursomhelst, era gulingskämt... fuck you, era losers! bara för ni är färglösa (genomskinliga haha)

2008-04-21 @ 21:06:13
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0