- gratis bibel 10 kronor

hej hopp! :)

Igår efter skolan cyklade jag direkt upp till Lövhult för att springa milen. Och det var faktiskt riktigt jobbigt igår, men det gick och när jag cyklade hem igen kände jag den där UNDERBARA känslan :D, att vara lycklig helt enkelt! :)

Halv sex kom Joakims päron och hämtade mig för att åka ut till Viebäck och glo på lite fotboll (nej, jag har inte blivit en nörd, ^^). Malmbäck vann med 5-3, men det var en rolig match att titta på! :D Och Böna och Zvono lärde mig lite fotbollsregler så nu kan jag lite :D Haha!
Joakim gjorde två mål, så man kom väl inte i onödan, haha ;P

Kvällen ägnades åt lite plugg innan Klass 9A, helt beroende :P

Idag skulle klassen åka till Eksjö för lite rättegång mellan Lenny och Georg. Men Georg höll sig undan för polisen så det var bara att åka hem igen, haha! Kreativa som vi är så ordnade vi en liten klassaktivitet härhemma ;D
Jag, Sara, Landin, Malin, Adam*2, Limpan, Rickard, Ivan, Fillan drog hem med Irre för att kolla film och käka pizza :D Det gick galant! Åhhh, vad min klass är bäst :D

Sen dess har jag pluggat lite och klippt mig, ouh! Och jag blir nog lite mer blond nästa vecka, haha :P

Nu ska jag ut och springa milen har jag tänkt, känner mig inte alls taggad, kan inte ens andas genom näsan :S, jävla förkylning!

Och det går faktiskt bra att vara enda barnet hemma, jag känner redan att jag är mer omtyckt :D Haha!, men ja, idag när jag kom hem kändes det väldigt tomt när jag insåg att jag är den enda av alla syskon som faktiskt befinner sig i Nässjö... jag undrar om det har hänt förut?

Puss/Johanna

& idag var det jobbigt.
att läsa igenom massa gammalt är jobbigt.
den där saknaden som man förträngt kommer fram igen,
och tårar med den.
farfar, jag saknar dig varje dag.
och det gör ont att du inte är här,
men vad som smärtar ännu mer
är att mina minnen börjar svika.
jag vill aldrig glömma dig,
jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: iváno

haha du glömde becka i pizzagänget!! ;D haha det ska jag säga till henne!!

2008-04-09 @ 19:34:47
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0