- företagsekonomi

Hej hopp!
Att börja i skolan igår var väl SÅDÄR kul :P

Vi drog igång med engelska och det lilla söta häftet som är typ 20 sidor tjockt och ska va klart på måndag, weij! Sen blev det geografi där jag tyckte synd om Affe, för i slutet orkade ingen lyssna på längre.. Det är så jävla synd att killen kan ALLT om ALLT, men ingen riktigt lyssnar..

På rättskunskapen gjorde vi väl inte så mkt heller iofs.. satt och hängde vid datorn och skrev av tavlan, som jag knappt ser.. GE MIG GLASÖGONEN, dirr!

Ouh, dagen avslutades med naturkunskap där det var eget arbete så cyklade hem :D. Måste dock göra det där arbetet väldigt snart.. På måndag börjar redovisningarna, vi har haft typ 12 veckor på oss och vår grupp har gjort en framsida! BRA JOBB!

Joakim fjäskade så tog 14.40 bussen ut dit :). Det blev massa pussar och lek med Ivanhoe at the skolgård ^^. Haha, Joakim och hoe blev liksom barn på nytt ;P

Dagen avslutades med kick&box och det var faktiskt inte sådär jätteroligt.. Det var mest teknik och man fick inte riktigt ta i :P Och då slutade det med att jag och Becka skrattade oss igenom HELA passet :P

Idag har vi hunnit med pedagogiskt ledarskap och nu äre företagsekonomi. GE MIG MAT! Men innan det ska vi uthärda en timme matte med Chabbe. Åh, MAAAAAT! Jag är hungrig! :(

Och Ivan har tjatat om Dagens Person väldigt länge, så får väl dra dit med en då :D

DAGENS PERSON: REBECKA WIKTORSSON
Utan att egentligen göra något speciellt finns hon alltid där :). Vi kände varandra när vi var mini, typ 6-12 år ;D och ingick då i "det coola gänget" med 6 andra tjejer, haha. Sen på högstadiet övergick den där flyktiga vänskapen till ett hej i korridoren tills vi började i samma klass nu på gymnasiet. Vi har lärt känna varandra riktigt bra och det känns jättebra! Hon stöttar i allting och lyssnar jämt. Vi kan skämta med varandra helt hämningslöst och pratar om allt mellan himmel och jord. Med Becka skrattar jag hur mycket som helst.
Tack för att du finns, vännen! Jag vet inte hur jag skulle klara skoldagarna (& andra dar med för den delen) utan dig 
 <3

Puss/ Johanna (som kanske svälter ihjäl innan hon får mat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0